اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال مازندران:

آرشیو الکترونیک ثبت احوال مازندران تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال مازندران از تهیه آرشیو الکترونیک برای اسناد حیاتی در استان خبر داد.

آرشیو الکترونیک ثبت احوال مازندران تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرج‌الله ملکی ظهر امروز در شورای اداری اداره کل ثبت احوال مازندران که به منظور تبیین برنامه راهبردی سال جدید صورت گرفت، با اشاره به اینکه براساس توافقنامه میان اداره کل و ادارات شهرستان راهبردهای سال جدید در ثبت احوال پیگیری می‌شود، اظهار داشت: مازندران به همراه یک استان دیگر در این زمینه پایلوت قرار داده شده بود که با این تجربه تمام‌های استان کشور از امسال این طرح را اجرایی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه دو بیمارستان در مازندران نمایندگی ثبت احوال دارند، افزود: بیمارستان امام علی(ع) آمل و بیمارستان امام خمینی(ره) ساری به صورت روزانه ثبت تولد را انجام می‌دهند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ ماموری در محل آرامستان‌های مازندران مستقر نشده است، گفت: اعزام ماموران ثبت به مناطق روستایی در سال گذشته بیش از تعهدات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال 89، 500 روز ماموریت برای اداره کل ثبت احوال استان برای اعزام به مناطق روستایی در نظر گرفته شده بود، یادآور شد: برای سال جاری نیز 700 روز ماموریت به مناطق روستایی تعهد شده است که در سال گذشته از میزان تعهد شده هشت هزار روز ماموریت پوشش داده شده است.

ملکی با تاکید بر اینکه در سال‌ جاری هم‌اندیشی مهندسی نام در مازندران برگزار می‌شود از فعالیت شش دفتر پیشخوان دولت در استان خبر داد و یادآور شد: این دفاتر در شهرهای ساری، بابل، قائمشهر، سوادکوه، بابلسر و محمودآباد دایر شده است.

وی بر نظارت بیشتر بر دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان‌ها تاکید کرد.

انتهای ‌پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول