اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خواستار شد

ارتقای ثبت احوال گلستان از لحاظ سخت‌افزاری و امکانات

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور خواستار ارتقای ثبت احوال گلستان به لحاظ سخت‌افزاری و تجهیز امکانات شد.

ارتقای ثبت احوال گلستان از لحاظ سخت‌افزاری و امکانات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در حاشیه گردهمایی مدیران ثبت احوال کشور در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: وضعیت ثبت احوال استان در حیطه سخت افزاری به گونه‎ای است که در مراکز شهرستان‎ها نتوانسته‎ایم اداره ثبت احوال ایجاد کنیم.

وی تامین بخشی از هزینه های فراخوان شناسنامه بزرگسالان را نیز از دیگر مشکلات این استان عنوان کرد و افزود: برای اجرایی شدن کارت ملی هوشمند نیز امیدوار هستیم اعتبار ویژه ای به استان گلستان اختصاص یابد.

استاندار گلستان ابراز داشت: با توجه به اینکه گلستان یکی از استان‌های نوپا است و تنها 14 سال از استقلال و ایجاد آن می‌گذرد می‎طلبد مشکلاتی که این استان از آن رنج می‌برد برطرف شود.

قناعت با اشاره به اینکه ثبت احوال گلستان رتبه خوبی در ارزیابی عملکرد به دست آورده بیان داشت: پیشرفت 72 درصدی پروژه اسناد هویتی، صدور شناسنامه‌های یارانه‌ای، واگذاری چاپگرهای شناسنامه یارانه‌ای برای تعویض شناسنامه، فعال‌سازی شورای هماهنگی ثبت احوال استان از جمله اقداماتی بوده که با همت تلاشگران عرصه هویتی به دست آمده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از گلستان به عنوان ایران کوچک نام برده می‌شود اذعان داشت: تنوع قومیتی، مذاهب و مهاجرپذیری سبب می‌شود تا نقش اساسی و کلیدی ثبت احوال در گلستان پررنگ‎تر ‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول