اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

صدور مجوز جذب 32 نفر نیروی انسانی در ثبت احوال اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: این اداره کل به دنبال کسب مجوز در سفر سوم و چهارم رئیس جمهور اقدام به جذب 32 نفر نیروی انسانی به شکل پیمانی کرده است.

صدور مجوز جذب 32 نفر نیروی انسانی در ثبت احوال اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی صبح امروز در جلسه کار گروه تحول اداری در اردبیل اظهار داشت: ثبت احوال استان اردبیل از جمله دستگاه‌هایی است که با کمبود نیروی انسانی مواجه است که با پیگیری‌های لازم از طریق معاونت انسانی استانداری و عنایت استاندار اردبیل تلاش شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی مازاد از طریق ادغام دستگاه‌های اجرایی به این مجموعه تزریق و جذب نیرو انجام شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ما دو نفر نیروی قراردادی جذب شده سایر دستگاه‌ها را که به دنبال ادغام دستگاه‌های اجرایی بلاتکلیف بودند به سرعت جذب کردیم که این دو نفر با شرکت در آزمون تعیین تکلیف با اعزام به مناطق محروم از شرایط تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی برخوردار می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: بر اساس مجوز صادر شده در سفر سوم هیئت دولت ثبت احوال موظف به جذب 33 نفر نیروی جدید بود که تعداد 30 نفر از نیروهای مازاد دستگاه‌های دیگر درخواست انتقالی و فرم اشتغال در ثبت احوال را انجام ارائه دادند که امیدواریم با گذراندن مراحل مختلف این نیروها به بدنه ادارات ثبت احوال استان جذب شوند.

امینی ثبت احوال را از دستگاه های موفق استان اردبیل در ساماندهی نیروی انسانی قراردادی توصیف کرد و گفت: در سال گذشته 19 کارمند قراردادی داشتیم که دو نفر از آنها که از خانواده‌های ایثارگران و شهدا بودند و با کسب مجوزهای لازم تبدیل وضعیت شده و به استخدام پیمانی و رسمی درآمدند.

این مسئول بیان داشت: 12 نفر از این تعداد با درخواست و اقبال خود و حضور در مناطق محروم در آستانه تبدیل به وضعیت رسمی هستند که این کار طبق دستور استاندار اردبیل و تاکید دولت خدمتگزار برای اعزام نیروها به مناطق محروم انجام شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل بیان داشت : از 19 نیروی قراردادی این اداره کل دو نفر نیز با حکم دیوان عدالت اداری تبدیل وضعیت شدند اما سه نفر از نیروی انسانی قراردادی ما به دلیل نداشتن حداقل مدرک تحصیلی همچنان به شکل قراردادی کار معین مشغول هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امینی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این اداره کل هیچ نیروی شرکتی مشغول فعالیت نبوده و ما از دستگاه‌های پیشگامی هستیم که توانسته‌ایم وضعیت نیروهای قراردادی خود را برای همیشه سر و سامان دهیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول