اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ثبت احوال:

120 میلیون سند ثبت احوال در کشور الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت احوال گفت: امسال 120 میلیون سند ثبت احوال در کشور الکترونیکی می‎شود.

120 میلیون سند ثبت احوال در کشور الکترونیکی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد ناظمی‎اردکانی صبح امروز در همایش مدیران کل ثبت احوال کشور در گلستان اظهار داشت:یکی از برنامه‎های ما در سال‎ جاری شناسایی در فضای مجازی است که کلنگ‎زنی این پروژه به زودی به زمین زده خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه شناسایی فضای مجازی یکی از اقدامات بزرگی است که امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه با موفقیت به اتمام برسد.

رئیس سازمان ثبت احوال خاطر نشان کرد: ثبت احوال یکی از سازمان‎های حاکمیتی و زیرساختی است که هر قدر خدمات آن گسترش و توسعه پیدا کند بدیهی است که سایر سازمان‎های اداری، اجرایی و حاکمیتی از آن بهره‎مند خواهند شد.

ناظمی‎اردکانی هدف از این گردهمایی را برنامه نقشه راه عنوان کرد و یادآور شد: نداشتن برنامه یعنی راه را گم کردن و حرکت در تاریکی است لذا این نشست سبب می‎شود تا حداکثر بهره‎مندی را داشته باشیم.

وی تداوم تکمیل مجموعه الکترونیکی سازمان ثبت احوال را در تحقق شعار سال مهم خواند و افزود: برای اینکه ثبت احوال به یک سازمان تمام الکترونیک تبدیل شود لازم است تا الکترونیکی کردن اسناد با موفقیت انجام شود تا شاهد این دستاورد مهم باشیم.

رئیس سازمان ثبت احوال ابراز داشت: فضای حاکم بر برنامه‎های راهبردی امسال پرداختن به این دو موضوع مهم و اساسی است که همه مدیران در سراسر کشور باید همت کنند تا این اقدامات را تحقق بخشیم.

این مسئول عنوان کرد: سال گذشته با وجود توطئه‎هایی که دشمنان طراحی و برنامه‎ریزی کرده بودند تا ضربه‎ای به کشور ایران اسلامی وارد کنند اما با همدلی مردم و مسئولان این نقشه‎ها نقش بر آب شد که امیدواریم این برکات تداوم یابد.

ناظمی‎اردکانی در پایان از میزبانی شایسته استان گلستان قدردانی کرد و اذعان داشت: این نشست برای تدوین برنامه‎های تحرک سال 1391 است که هر ساله این گردهمایی در یکی از استان‎های کشور برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول