اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال کشور خبر داد

استفاده از دفاتر آی‎سی‎تی روستایی برای ارائه خدمات ثبت احوال

خبرگزاری فارس: معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: سال 1391 از دفاتر آی سی تی روستایی برای ارائه خدمات ثبت احوال استفاده می‎شود.

استفاده از دفاتر آی‎سی‎تی روستایی برای ارائه خدمات ثبت احوال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محسن کرمی بعد از ظهر امروز در همایش مدیران کل ثبت احوال کشور در گلستان اظهار داشت: اهداف کلانی که در برنامه تحرک برای حوزه معاونت هویتی دیده شده است در سال 1391 ثبت به موقع وقایع حیاتی با استفاده از ظرفیت‎های قانونی است.

وی افزود: در همین راستا نخستین برنامه افزایش درصد ثبت ولادت و وفات در مهلت قانونی و تشکیل شورای هماهنگی ثبت احوال با رویکرد جدید است.

کرمی اتقان اسناد سجلی و مدارک هویتی را از دیگر برنامه‎های این معاونت برای سال جاری برشمرد و خاطر نشان کرد:  این امر برای افزایش ضریب ایمنی و صدور مدارک هویتی انجام می‎شود و در همین راستا صدور شناسنامه الکترونیک بالای 15 سال در سه استان گلستان، سیستان و بلوچستان و کرمان محقق می‎شود.

معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال کشور اذعان داشت: ارتقای مستمر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات مشترک از دیگر برنامه‎های سال جاری محسوب می‎شود که با استفاده از آن از توانمندی‎های طرح بخش غیردولتی با رویکرد واگذاری امور تصدی و توسعه دفاتر پیشخوان، و استفاده از دفاتر آی‎سی‎تی روستایی برای ارائه بخشی از خدمات ثبت احوال به مردم است.

وی حساس‎سازی و ارتقای عمومی مشترک را هدف چهارم این معاونت برشمرد و افزود: برای تحقق این امر و افزایش اعتماد عمومی تجمیع اسناد مفاخر و تهیه بروشور را خواهیم داشت.

کرمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در دور دوم در 15 شهرستان کشور و 33 حوزه انتخابیه افزود: انتظار می‎رود که مدیران ثبت احوال همان طور که در دور اول مشارکت داشته‎اند، در این دوره نیز حضور فعال داشته باشند و ادارات ثبت احوالی که در آنها انتخابات انجام می‎شود در روز 14 و 15 اردیبهشت دایر است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول