اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

همایش سراسری مدیران ثبت احوال در گلستان

خبرگزاری فارس: همایش سراسری مدیران کل ادارات ثبت احوال استان‎های کشور با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال و استاندار گلستان در این استان آغاز به کار کرد.

همایش سراسری مدیران ثبت احوال در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مراسم همایش سراسری دو روزه مدیران کل ثبت احوال کشور صبح امروز با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در هتل آذین گرگان در حال برگزاری است.

مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در خصوص برگزاری این همایش به خبرنگار فارس در گرگان بیان داشت: سازمان ثبت احوال در هر سال چهار گردهمایی را با حضور مدیران ستادی و استانی برگزار می کند.

فریدون انصاری متذکر شد: تقریباً از دو سال پیش این برنامه برای تحقق خواسته‌های مردم و پیشبرد دولت الکترونیک در استان‌ها فعالیت می‌کند و این همایش در راستای تبیین برنامه‌های راهبردی و تحرک فعالیت‌های این سازمان در ابتدای هر سال انجام می‌گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: برای پایش برنامه‌های ثبت احوال این گردهمایی با حضور مدیران به منظور ارزیابی عملکرد برنامه‌های ثبت احوال کشور انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول