اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دستگاه‌های خدمات‌رسان رباط‌کریم تعیین شد

ضرب‌‌الاجل برای ارائه طرح جامع حفاری

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط‌کریم طی دستور‌العملی خطاب به تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان ضرب‌الاجلی برای ارائه طرح جامع حفاری از سوی این دستگاه‌ها تعیین کرد.

ضرب‌‌الاجل برای ارائه طرح جامع حفاری

 بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم گفت:‌ روز گذشته از تمام دستگاه‌ها و ادارات در رباط‌کریم خواستیم که طرح جامع حفاری خود را حداکثر طی یک هفته به فرمانداری ارائه کنند.

سلیمان‌پور اظهار داشت: پس از دریافت این طرح‌ها، با تشکیل کمیته‌ای آنها را مقایسه و با هم هماهنگ خواهیم کرد تا ضمن عدم تداخل در اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان، برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع پس از اتمام مهلت مقرر، دیگر اجازه نخواهیم داد تا دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون هماهنگی اقدام به حفاری در سطح شهر کرده و برای مردم مشکل ایجاد کنند.

سلیمان‌نژاد با اشاره به ضرورت طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای برای پیشرفت هر جامعه‌ای، اظهار داشت:‌ دولت همواره تاکید دارد که در ارائه خدمات شهری مانند آب، برق، گاز و مخابرات به مردم هیچ وقفه‌ای ایجاد نشود و دستگاه‌های اجرایی طرح‌های خود در این بخش‌ها را در کم‌ترین زمان اجرایی کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط‌کریم افزود: به طور قطع عملیات‌ عمرانی باید با زیرساخت‌هایی همراه باشد که انجام آنها برای مردم مشکلاتی ایجاد می‌کند، اگر چه پرهیز از این حفاری‌ها ممکن نیست، اما نباید عملیات عمرانی در این حوزه مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کند.

وی افزود‌:‌ به عنوان نمونه برای ایجاد شبکه فاضلاب شهری و یا ارائه خدمات شهری مانند برق و گاز دستگاه‌های اجرایی مجبور به حفاری‌هایی در خیابان‌های اصلی و کوچه‌ها هستند که در زمان انجام این حفاری‌ها تردد مردم با مشکلات جدی رو به ‌رو می‌شود.

فرماندار رباط‌کریم با تاکید بر انجام این عملیات‌ها در کم‌ترین زمان، گفت: به عنوان نمونه مردم ساکن یک کوچه اگر شاهد حفاری برای گازرسانی باشند، مشکلات را تحمل می‌کنند، اما اگر سه ماه بعد باز در همان کوچه حفاری دیگری برای برق‌رسانی انجام شود، مردم دیگر تحمل نخواهند کرد.

انتهای پیام/ل20 /ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول