اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

شوراها خدمات حوزه خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از اعضای شوراها خواست تا خدمات انجام شده در حوزه خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

شوراها خدمات حوزه خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها به اجرا درآمد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی به خصوص شورای اسلامی شهر قزوین باید خدماتی را که در مدت فعالیت خود به مردم ارائه کرده‌اند به اطلاع آنان برسانند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورا باید سعی کنند در مدت یک سال باقی مانده از مدت نمایندگی مردم، طرح‌های در دست اجرا را تکمیل کنند، افزود: همچنین اعضا باید بکوشند در سالی که با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است در تصویب لایحه‌ها، پیگیری امور و درخواست‌های خود از سایر دستگاه‌ها، اجرای این فرمان عظیم رهبر معظم انقلاب را در راستای انجام جهاد اقتصادی، سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین کار مجموعه شهرداری را نماد عملکرد تمام مدیران استان خواند و ادامه داد: از آنجا که شهر قزوین پیشانی استان محسوب می‌شود، عامل اصلی رغبت صاحبان سرمایه به سرمایه‌گذاری در این استان، رضایت‌مندی مردم از مسئولان و نیز شور و نشاط موجود در میان مردم و جوانان استان را باید در تلاش مجموعه شورای شهر و مدیران شهری قزوین جستجو کرد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه بیش از 70 درصد از جمعیت استان قزوین را شهرنشینان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: بنا بر این مجموعه مدیریت شهری در استان قزوین مسئولیت مدیریت این میزان از جمعیت استان را به عهده دارد و این نشانگر حجم بالای کار مدیران شهری استان قزوین است.

حبیبی گردش مالی شهرداری‌های استان قزوین را افزون بر 500 میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: این مبلغ معادل چهار برابر اعتبارات مالی کل استان بوده و بیش از 80 درصد از آن در شهر قزوین تحقق می‌یابد که این امر تأکیدی بر لزوم توجه بیشتر به مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی با یادآوری اینکه عملکرد شهرداری‌ها لحظه به لحظه از سوی شهروندان در اقشار و طبقات مختلف جامعه بررسی و ارزیابی می‌شود، بیان کرد: این موضوع ضرورت افزایش سرعت و کیفیت در اجرای طرح‌ها و نیز اطلاع‌رسانی در خصوص آن را ایجاب می‌کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: در زمینه عمران و آبادانی شهر، اتحاد، انسجام و هماهنگی لازم در مدیریت شهری وجود دارد که همانا تحقق شعار مدیریت متحد شهری است.

حبیبی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: توسعه یافتگی به شدت وابسته به دانایی است و این عامل در هر جامعه‌ای بیانگر جایگاه آن جامعه در میزان بهره‌مندی از دانش است.

وی با تأکید بر اینکه طبق نتایج بررسی‌ها، سرعت پیشرفت دانش در دنیا، در هر 70 روز، دو برابر رشد می‌کند، ادامه داد: همه باید تلاش کنند این دانش را به فن‌آوری تبدیل کنند، چرا که این کار علاوه بر ارتقای سطح رفاه در جامعه، سبب افزایش تولید ثروت نیز می‌شود.

معاون استاندار تصریح کرد: فن‌آوری موجود در کشور نشان می‌دهد که خوشبختانه در عرصه دانش در کشور پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول