اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار تهران:

ارائه خدمات شهری از طریق برون‎سپاری تقویت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون شهردار تهران گفت: ارائه خدمات بهینه شهری و رضایت شهروندان از طریق برون‎سپاری تقویت می‎شود.

ارائه خدمات شهری از طریق برون‎سپاری تقویت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدباقر دشتگردی در جمع شهرداران شرکت‎کننده همایش برون‎سپاری در گرگان اظهار داشت: 120 دفتر فعال خدمات الکترونیک با عنوان‎های شغلی مشخص فعالیت می‎کنند که در حال حاضر یک‌هزار و 597 نفر در آن مشغول به کار هستند.

به گفته وی آموزش‎هایی که در دفاتر خدمات الکترونیک صورت می‎گیرد آموزش‎های عمومی و خصوصی است.

معاون شهردار تهران در خصوص سرویس‎های فرا منطقه‎ای شده تصریح کرد: عوارض خودرو، ثبت‎نام مهندسان، گزارشات مرحله‎ای مهندسان ناظر، خدمات بیمه شهر، صدور و پرداخت فیش پسماند، ثبت اطلاعات کارگران و ثبت‌نام متقاضیان از جمله این سرویس‎دهی محسوب می‎شود.

دشتگردی با اشاره به نظارت عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر بیان داشت: بر اساس آئین‌نامه بازرسی از دفاتر خدمات الکترونیک، نظارت بر عملکرد دفاتر به صورت شکلی و محتوایی توسط سازمان بازرسی و مؤسسه فناوران انجام می‎شود.

وی به آمار عملکرد دفاتر الکترونیک در طی سه سال فعالیت اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین مراجعه‎کنندگان در بخش اداری مالی با آمار 827 هزار و 683 نفر بوده است.

معاون شهردار تهران در خصوص مزایای راه‎اندازی دفاتر الکترونیک اظهار داشت: جذب بیش از یک‌هزار و 500 کارشناس متخصص در رشته‎های مرتبط توسط بخش خصوصی، استفاده از امکانات بخش خصوصی آزادسازی اموال شهرداری و کوچک‎سازی، اعمال حاکمیت به مراتب قوی‎تر و مؤثرتر از سنوات قبل را از مزایای این دفاتر عنوان کرد.

دشتگردی اضافه کرد: از دیگر مزایای دفاتر الکترونیک انگیزه برای ارائه سرویس بهتر و جذب مشتری بیشتر در بخش خصوصی همچنین وجود ضمانتنامه‎های ملکی و مالی باعث شده تا مسئولان دفاتر خدمات الکترونیک شهر نظارت و کنترل بیشتری بر عملکرد کارشناسان و زیردستان خود داشته باشند تا مبادا باعث از بین رفتن تلاش‎ها و سرمایه‎های خود شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول