اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

خدمات‌رسانی به منطقه امجز با شتاب بیشتری صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: با وجود منابع غنی طبیعی در دهستان امجز باید حرکت و تلاش مدیران نیز با همکاری مردم این مناطق در راستای مدیریت صحیح این منابع انجام شود تا خدمات‌رسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد.

خدمات‌رسانی به منطقه امجز با شتاب بیشتری صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی بعد از ظهر امروز در جمع مردم دهستان امجز از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: برای مدیران این شهرستان خدمت بی‌منت به مردم  مهم است

وی افزود: تمام مدیران شهرستان با روحیه کار و تلاش شبانه‌روزی خدمات‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ و در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

مشایخی تصریح کرد: در دولت‌های نهم و دهم خدمات گسترده‌ای در سطح شهرستان عنبرآباد صورت گرفته است که با گذشته اصلاً قابل قیاس نیست.

وی ابراز داشت: با وجود منابع غنی طبیعی در دهستان امجز باید حرکت و تلاش مدیران نیز با همکاری مردم این مناطق در راستای مدیریت صحیح این منابع انجام شود تا خدمات‌رسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد.

فرماندار عنبرآباد گفت: با مدیریت صحیح منابع می‌توانیم، گام‌های مؤثری در راستای اشتغال جوانان روستاها برداریم.

مشایخی عنوان کرد: هر جا که به منابع موجود در روستاها توجه شده، بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار در آن روستا صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: باید از وجود ظرفیت‌های موجود در دهستان امجز به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره‌برداری شود.

مشایخی بیان داشت: دهستان امجز منطقه‌ای استثنایی است که در فاصله 30 کیلومتری شهر عنبرآباد قرار دارد و دارای آب و هوای متنوع سردسیری است.

وی اظهار داشت: در کنار  این آب و هوا وجود اراضی حاصلخیز و باغ‌های سردسیری از ویژگی‌های منحصر به فردی است که در کمتر منطقه‌ای مشاهده می‌شود.

مشایخی تصریح کرد: به همین دلیل شرایط برای رشد و توسعه فراوان آن وجود دارد که باید مورد توجه ویژه مسئولان در برنامه‌ریزی‌‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول