اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تعاون روستایی شهرستان مهریز:

تعاونی‌ها به 16 هزار روستایی و کشاورز مهریز خدمات‌رسانی کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست تعاون روستایی شهرستان مهریز از خدمات‌رسانی به 16 هزار نفر از روستاییان و کشاورزان مهریزی توسط تعاونی‌های روستایی خبر داد.

تعاونی‌ها به 16 هزار روستایی و کشاورز مهریز خدمات‌رسانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز علی بزاززاده در نخستین شورای اداری تشکل‌ها و تعاونی‌های روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز در سال 91 که با حضور مدیران عامل تشکل‌های مربوطه و مسئولان شهرستانی و استانی در اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز تشکیل شد از فعالیت پنج تشکل تعاون روستایی، چهار تشکل تعاون کشاورزی و یک اتحادیه تعاون روستایی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این 10 تعاونی خدمات‌رسانی به 16 هزار عضو، روستاییان و کشاورزان در شهرستان مهریز را انجام می‌دهند.

بزاززاده ضمن تبریک سال تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی از تمامی تشکل‌ها خواست با جدیت و تلاش بیشتر برای تحقق شعار سال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی گام بردارند و کشاورزان و روستاییان را در راستای کارهای تولیدی حمایت کنند.

وی هم‌چنین خواستار خرید هر چه سریع‌تر نهادهای کشاورزی شد و افزود: تشکل‌های تعاونی روستایی هر چه سریع‌تر برای خرید نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز روستاییان از جمله کود و سم کشاورزی اقدام کنند.

بزاززاده یادآور شد: سال گذشته 2 هزار و 700 تن انواع کود شیمیایی و 270 لیتر انواع سموم توسط تعاونی‌ها برای استفاده روستاییان و کشاورزان خریداری شده بود که این میزان در سال جاری با توجه به ایجاد شرایط جوی مناسب و بارندگی‌های اخیر به 4 هزار تن کود و 500 لیتر سموم کشاورزی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول