اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود فعالیت 10 گروه حفار

سی‌سخت شهری که در آن کمیسیون حفاری برگزار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: 10 پیمانکار حفاری به طور همزمان در شهر سی‌سخت حفاری می‌کنند، اما هیچگونه نشست کمیسیون حفاری تا به حال در این شهر برای تصمیم‌گیری و رفع مشکلات تشکیل نشده است.

سی‌سخت شهری که در آن کمیسیون حفاری برگزار نمی‌شود

عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص حفاری‌های موجود در شهر سی‌سخت اظهار داشت: حفاری‌های موجود در شهر سی‌سخت به منظور طرح ملی ایجاد فاضلاب شهری است که خدمت‌رسانی خوبی به شمار می‌رود و همه برای اجرای آن باید متولیان امر را یاری کنند.

وی در این خصوص تصریح کرد: البته این پروژه باید هر چه سریعتر توسط پیما‌نکاران شرکت آب و فاضلاب شهری به اتمام برسد تا بتوانیم در زمینه آسفالت شهر و ترمیم خرابی‌های حاصله اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار سی‌سخت افزود: با کار حفاری 10 پیمانکار به صورت هماهنگ در این شهر وضعیت خیابان‌ها و معابر بسیار بد شده که امیدواریم کار این حفاری‌ها هر چه سریع‌تر به اتمام برسد تا بتوان در زمینه آسفالت خیابان‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ضمن گلایه از برخی مسئولان شهرستان دنا عنوان کرد: همزمان با حفاری 10 پیمانکار در این شهر تا به حال نشستی تحت عنوان کمیسیون حفاری تشکیل نگردیده و این در نوع خود رکوردی جالب است.

رهنما در این زمینه افزود: یک حفاری استاندارد باید با نظارت کمیسیون حفاری و با کارشناسی لازم همچنین تأمین اعتبار لازم صورت پذیرد ولی به این مهم در شهر ما هیچ‌گونه توجهی نشده است.

این مسئول امور خدمات‌رسانی شهری عنوان کرد: با اجرای این میزان زیاد حفاری در سطح شهر سی‌سخت برگزار نشدن جلسات کمیسیون حفاری هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد.

شهردار سی‌سخت از مسئولان اجرایی خواست که برای حفاری‌ها ابتدا اعتبار لازم را مهیا و به صورت کارشناسی دقیق اقدام به حفاری کنند تا برای مردم مشکل و سختی ایجاد نشود.

رهنما به فرا رسیدن فصل مسافرت‌های تابستانه اشاره کرد و اذعان داشت: شهر سی‌سخت در تابستان و به خصوص چند سال اخیر مسافران و گردشگران زیادی را به خود می‌بیند که لازم است ما و همه مسئولان برای رعایت حال آن‌ها از هر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مفید غافل نشویم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول