اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج اصناف شاهرود:

دشمن پایه‏های معرفتی و اعتقادی جامعه را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج اصناف شاهرود گفت: دشمنان اکنون با سلاح زور و تهدید نمی‏توانند کشور ما را متوقف کنند در نتیجه پایه‏های معرفتی و اعتقادی جامعه را هدف قرار داده‌اند.

دشمن پایه‏های معرفتی و اعتقادی جامعه را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود یحیی حسینی ظهر امروز در جلسه صالحین بسیج اصناف شاهرود اظهار داشت: حلقه‏های صالحین باید در انتها به جایی برسد که اعضای آن خود، مربی برای تربیت دیگران باشند.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا برگزاری حلقه‏های صالحین دارای کیفیت باشد و این هدف بلندمدت طرح صالحین است.

جانشین بسیج اصناف شاهرود افزود: باید به کیفیت‏بخشی صالحین توجه کرد، چرا که اگر کیفیتی در کار نباشد، تشکیل این جلسات هدف نهایی این نظام را محقق نخواهد کرد.

حسینی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق‏های مختلف گفت: دشمنان اکنون که با سلاح زور و تهدید نمی‏توانند کشور ما را متوقف کنند، با ایجاد شبهه و تردید و بکارگیری رسانه‏های مختلف می‏خواهند پایه‏های معرفتی و اعتقادی جامعه را هدف قرار دهند.

وی تصریح کرد: باید مراقب بود و با اجرای مؤثر برنامه‏های صالحین و رصد برنامه‏های دشمنان، سد دفاعی محکمی در برابر آنان ایجاد کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود نیز گفت: روابط عمومی‏ها بهترین جایگاه برای تبادل اطلاعات و اخبار هستند، از این رو باید تلاش کنند تا روح امید، نشاط و میل به زندگی همراه با آرامش در فعالیت آنان مشاهد شود.

جمال‏الدین غنایی ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات اظهار داشت: مهم‏ترین وظیفه روابط عمومی‏ها انعکاس اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به حوزه کاری بوده و لازم است مسئولان روابط عمومی با پیشرفت تکنولوژی و بهره‏گیری از وسایل ارتباط جمعی در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی سپاه و بسیج بین دیگر سازمان‏ها فعالیت بیشتری را برعهده دارند، افزود: روابط عمومی بسیج باید تلاش کند تا اخبار این مجموعه را با توجه به جنگ نرم دشمنان و تلاش آنان در سطح رسانه‏های دیداری شنیداری و الکترونیکی، به جامعه ارائه دهد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: روابط عمومی آینه یک سازمان است و باید بتواند در افکار عمومی جامعه نفوذ کرده و سعی کند تا سازمان را پویا و شاداب نگه داشته و تعاملی مطلوب بین اعضای سازمان و جامعه برقرار سازد.

وی افزود: بیش از 51 فعالیت توسط روابط عمومی سپاه شاهرود در قالب‏های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی برای پاسداران و بسیجیان انجام می‏شود که می‏توان به تجهیز نمازخانه و کتابخانه‏های حوزه و پایگاه‏ها، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآن و برگزاری یادواره شهدای پاسدار، برگزاری کنفرانس‏های خبری و کمک به برنامه‏های فرهنگی، مذهبی و معرفتی حوزه‏ها و کانون‏های بسیج اشاره کرد.

غنایی تصریح کرد: در راستای پررنگ کردن نماز جماعت در سطح حوزه‏های مقاومت با همکاری نمایندگی ولی‏فقیه در همه حوزه‏ها نماز جماعت با حضور روحانیان برپا می‏شود.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول