اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس رسانه:

اجرا نشدن حکم اعدام سلمان رشدی رقاص‌ها را برای جنگ با مقدسات گستاخ کرد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی و رسانه گفت: اگر حکم اعدام سلمان رشدی اجرا شده بود رقاص‌ها به جنگ با مقدسات شیعه نمی‌آمدند.

اجرا نشدن حکم اعدام سلمان رشدی رقاص‌ها را برای جنگ با مقدسات گستاخ کرد

عبدالرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ظهور هتاکی جدید به امامان مظلوم شیعه در قالب مطرب‌خوانی‌های وقیحانه‌، معلول بی‌توجهی مسلمانان به حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی است و تا زمانی که هتاکان به مقدسات اسلامی از تبعات رفتاری خود می‌گریزند، باید شاهد تداوم توهین‌ها باشیم. 

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در‌صدد هستند با تست حساسیت افکار عمومی جامعه اسلامی‌، گام به گام طرح‌های اسلام‌زدایی خود را به پیش ببرند و در این میان غیرت‌ورزی مسلمانان و شیعیان مهم‌ترین مانع و سد راه آنان است. 

داوری گفت: بهترین راه ریشه‌کن کردن جریان سب و دشنام به مقدسات اسلامی اعدام اهانت کنندگان است، زیرا نفس وجود حکم قتل لرزه بر اندام جنایت کارانی که می‌خواهند به صحنه اهانت به مقدسات اسلامی روی آورند، انداخته و این افراد دنیاگرا و سودجو را از اهانت باز می‌دارد.

وی افزود: نقش بازدارندگی وجود کیفری صریح و قطعی برای توهین به مقدسات اسلامی بسیار مهم است به نحوی که اعلام آشکار حکم اعدام توهین کنندگان به مقدسات اسلام و شیعه، از جانب فقها و تأکید و اصرار بر اجرای آن دشمنان اسلام را از سب و شتم باز می‌دارد.

داوری تصریح کرد: موسیقی‌، رسانه‌ای تأثیرگذار بر احساسات و عواطف بوده و تأثیر‌گذاری آن خارج از عقلانیت و خرد است.

این فعال رسانه‌ای گفت: اینکه غربی‌ها ابزار توهین به مقدسات اسلامی را از رمان و کتاب به رسانه‌ای مانند موسیقی رپ تغییر داده‌اند، نشان می‌دهد که گروه هدف آنها این بار روشنفکران و دانشگاهیان نیستند، بلکه غرب این بار در پی تأثیرگذاری بر گروه‌های سنی کمتر از 18 سال بوده و دبیرستان‌های ما را هدف گرفته که این موضوع باید مورد توجه دستگاه‌های آموزشی ایران نظیر آموزش و پرورش قرار گیرد.

داوری افزود: استفاده از ابزار ترانه و موسیقی برای هتاکی علیه مقدسات اسلامی نشان از ضعف مبانی استدلالی و سردرگمی غرب در مواجهه عقلانی با گسترش اسلام‌خواهی جوانان و موج بیداری اسلامی در منطقه است.

وی افزود: حضور یکپارچه جوانان ایران در مراسم عزاداری ایام محرم و شب‌ زنده‌داری‌های لیالی قدر تمام‌ تحلیل‌های غرب در مورد گسترش و تعمیق لائیسیته و سکولاریسم در ایران را بر هم ریخته و آنان را در تحلیل جامعه ایران فشل کرده است.

داوری با اشاره مجدد به حکم امام راحل (ره) در مورد سلمان رشدی مرتد ابراز داشت: همان گونه که امام خمینی (ره) در قضیه سلمان رشدی مرتد فرمودند که «مسئله کتاب آیات شیطانى کارى حساب شده براى زدن ریشه دین و دیندارى و در رأس آن اسلام و روحانیت است»‌، جنایت فرهنگی شاهین نجفی مرتد در توهین به امامان مظلوم شیعه نیز کاری برنامه‌ریزی شده علیه اسلام و بیداری اسلامی است، نه کار یک رقاص و مطرب بی‌ارزش که به همجنس‌گرایی‌اش می‌بالد و تحت حمایت دستگاه‌های امنیتی آلمان زندگی می‌کند، بنابراین مقابله با توطئه‌هایی از این دست نیازمند هماهنگی تمام‌ دستگاه‌های فرهنگی‌، امنیتی و سیاسی کشور است.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول