اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

دانشکده فنی و مهندسی در اسلام‌آباد‌غرب احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: به‌زودی عملیات احداث دانشکده فنی و مهندسی در اسلام‌آباد‌غرب با اعتبار 900 میلیون تومان شروع می‌شود.

دانشکده فنی و مهندسی در اسلام‌آباد‌غرب احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ محمد‌مهدی خدایی در نشستی مطبوعاتی که ظهر امروز در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه رازی برگزار شد اظهار کرد: برای افزایش تولید ملی باید پژوهش توجیه اقتصادی داشته باشد و باید شرایط این کار را ایجادکنیم.

خدایی افزود‌: دانشکده علوم انسانی باید شرایطی ایجاد کند که ارزش‌ها بیشتر نمود پیدا کند لذا وظیفه اساتید این رشته همین است.

وی تصریح کرد: دانشگاه رازی از لحاظ گرفتن دانشجو از سال 86 به بعد در مقطع کارشناسی ارشد 2 برابر، در مقطع دکتری بیش از 4برابر افزایش داشته است.

خدایی با اشاره به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه گفت: در حال حاضر دانشگاه رازی 43 رشته در مقطع کارشناسی‌، کارشناسی ارشد با افزایش دو و نیم برابری در رشته‌های کارشناسی ارشد و رشد 7 برابری را در رشته‌های دکتری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در تلاشیم تحصیلات تکمیلی را در بخش دکتری در دانشگاه رازی کرمانشاه توسعه بیشتر دهیم و به دنبال ایجاد رشته مورد نیاز کشور و فراهم کردن شرایط آن در دانشگاه هستیم.

خدایی رشته انرژی در مقطع تحصیلات تکمیلی‌، شیلات و باغبانی‌، کارشناسی ارشد حقوق، و رشته‌های نانو در کارشناسی ارشد و دکتری را از رشته‌هایی برشمرد که متقاضی در دانشگاه رازی دارند و شرایط ایجاد آنها وجود دارد.

رئیس دانشگاه رازی گفت: از لحاظ عمرانی از سال 86 به بعد 110 هزار متر‌مربع پروژه به فضای فیزیکی دانشگاه اضافه شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های دانشکده تربیت‌بدنی و کشاورزی تا شهریور به بهره‌برداری می‌رسند و پروژه‌های دانشکده نفت‌، دانشکده برق و کامپیوتر‌، اقتصاد و حسابداری شرایط ایجاد آنها فراهم است و در صورت تامین اعتبار کار تاسیس این دانشگاه‌ها را شروع می‌کنیم.

خدایی یادآوری کرد: اعتبار تاسیس دانشکده هنر و معماری را با مساحت 9500 متر‌مربع در همین سال خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ‌احداث دانشکده فنی و مهندسی در اسلام‌آباد‌غرب تصریح کرد: به‌زودی عملیات احداث این دانشکده شروع می‌شود.

خدایی اعتبار تجهیز این پروژه را 900 میلیون تومان اعلام کرد‌.

انتهای پیام/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول