اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه حکیم سبزواری:

رفع نیازهای خوابگاه دانشجویان دختر اولویت اصلی دانشگاه است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان گفت: سبزوار رفع نیازهای خوابگاهی دانشجویان دختر از اولویت‌های کاری دانشگاه حکیم سبزواری است.

رفع نیازهای خوابگاه دانشجویان دختر اولویت اصلی دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا حامدی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر اسکان حدود 3 هزار و 50 دانشجوی دختر و پسر در 9 باب خوابگاه ملکی، استیجاری و خودگردان این دانشگاه صورت گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار از اسکان 100 درصدی دانشجویان دختر و 60 درصدی دانشجویان پسر این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: توجه به قشر دانشجو و رفع نیازهای خوابگاهی آنان به‌ ویژه برای دانشجویان دختر در اولویت کاری این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه جزو دانشگاه‌های برتر در زمینه پوشش خوابگاهی در بین دانشگاه‌های وزارت علوم است، ترویج خوابگاه‌سازی به عنوان ارزش اسلامی و نیاز اساسی کشور، توسعه مشارکت بخش خصوصی در تامین و مدیریت خوابگاه‌های دانشجویی، افزایش مشارکت دانشجویان در اداره خوابگاه‌های دانشجویی، جلب مشارکت خیران خوابگاه‌ساز و ایجاد شرکت تعاونی خوابگاه داران را از جمله اهداف این دانشگاه عنوان کرد.

وی هم‌چنین برگزاری نمایشگاه "حرکت" برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان، برگزاری نمایشگاه "رویش" برای ارائه دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان، برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی و ... را از جمله برنامه‌های در حال اجرای این دانشگاه دانست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول