اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی منطقه آزاد چابهار خبر داد

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره پودمانی

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: دانشگاه علمی ـ کاربردی سازمان منطقه آزاد چابهار در دوره پودمانی این دانشگاه، در 16 رشته مختلف دانشجویان را بدون کنکور پذیرش می‌کند.

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره پودمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار، یوسف باور اظهار داشت: دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی پس از گذراندن همه واحدهایشان، در امتحان جامع دوره شرکت می‌کنند و در صورت اخذ نمره لازم به عنوان فارغ‌التحصیل مقاطع مختلف فارغ‌التحصیل می‌شوند.

وی افزود: دوره پودمانی دانشگاه برابر تعریف آیین‌نامه اجرایی پودمانی دانشگاه ـ کاربردی شکلی از آموزش‌های جدا از هم است که در آن، تخصص‌های شغلی در قالب پودمان‌های آموزشی مستقل به فراگیران آموزش داده و در نهایت منجر به صدور مدرک رسمی کاردانی می‌شود.

بر پایه این گزارش، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار هم از آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای 145 دانشجوی دانشگاه علمی ـ کاربردی سازمان و نیز از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید به عمل آورد.

شهباز یزدانی اظهار امیدواری کرد: با فعالیت این دانشگاه در زمینه آموزش عالی با محوریت بومی‌گرایی شاهد رشد و شکوفایی علمی ـ آموزشی منطقه و تامین نیازهای انسانی متخصص برای سازمان‌ها و ادارات مستقر چابهار باشیم.

در دانشگاه علمی ـ کاربردی در حال حاضر در رشته‌های کامپیوتر، معماری، حسابداری، جهانگردی و خدمات بندری و سایر رشته‌های مربوطه، بیش از یک‌هزار و 300 دانشجو مشغول به تحصیل بوده که از بدو آغاز به کار آن تاکنون یک‌هزار و 372 نفر در رشته‌های یاد شده فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول