اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد

حضور 500 هزار دانشجوی ایرانی در طرح رحمت خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه طرح رحمت دانشجویی در کشور برگزار می‌شود گفت: 500 هزار دانشجو زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

حضور 500 هزار دانشجوی ایرانی در طرح رحمت خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری رابعه امامی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان و مربیان طرح رحمت در سالن شماره یک استانداری مازندران اظهار داشت:‌ مرکز امور زنان ریاست جمهوری در سال 85 طرح ملی رحمت را با رویکرد دینی به مبلغان در سراسر کشور سپرد.

وی با بیان اینکه آموزش خانواده به دست مشاوران غیردینی یکی از آسیب‌ها است تصریح کرد:‌ آموزش یک سویه تاثیر ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مبلغان طرح رحمت، رسالت تبیین بینش و دانش را بر عهده دارند افزود:‌ تعیین بینش منجر به انتخاب گرایش می‌شود که اگر انتخاب صحیح باشد در رفتار و کردار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مهارت‌های رفتاری در کلاس‌های طرح رحمت مورد توجه است گفت: این کلاس‌ها صرفا برای زنان خانه‌دار نبوده و توجه مرکز به خانواده است و اینکه مردها هم حتما در این کلاس‌ها حضور داشته باشند.

امامی با اشاره به اینکه طرح رحمت کارگری در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود ادامه داد:‌ اگر این طرح در سطح مازندران انجام نمی‌شود باید از دستگاه‌ها مطالبه کنید.

وی با بیان اینکه طرح رحمت دانشجویی با عنوان "طلیعه" در کشور برگزار می‌شود و 500 هزار دانشجو زیر پوشش این طرح قرار گرفتند اذعان داشت:‌ طرح رحمت دانش‌آموزی با عنوان "طلوع" به عنوان پایلوت در چهار منطقه تهران برگزار می‌شود.

امامی با اشاره به آمار بالای طلاق در زوجین زیر 5 سال خاطر نشان کرد:‌ هیچ الزامی ندارد که طرح رحمت فقط در مدارس برگزار شود و در مساجد و کانون‌های مختلف می‌توان اجرا کرد.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه از افزایش تعداد افراد خانواده نترسیم ادامه داد: به جای تنظیم خانواده به التزام خانواده بیندیشیم و به فرزندپروری بپردازیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول