اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم:

همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی منطقه‌ای برگزار شود

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم بر منطقه‌ای برگزار شدن همایش مدیران مسئولان نشریات دانشجویی تاکید کرد.

همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی منطقه‌ای برگزار شود

رشید جعفرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم به برگزاری دهمین همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شهر قم اشاره و ابراز کرد: به دلیل برگزاری این همایش در قم عطر معنویت در فضای همایش به مشام می‌رسد.

وی به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این همایش اشاره و بیان کرد: کارگاه‌های تخصصی از نظر کیفی و علمی نسبت به سال‌های گذشته بسیار پربارتر بود و به نظر می‌رسد مدیران نشریات دانشجویی توانستند بهره بیشتری در این زمینه ببرند.

مشاور مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم در ادامه به اعتراض برخی دانشجویان نسبت به برنامه‌ریزی این همایش اشاره و بیان کرد: برای برطرف کردن چالش‌ها بهتر است قبل از برگزاری همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی سراسر کشور به صورت ملی، این همایش به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

وی تاکید کرد: برگزاری این همایش در پنج منطقه فرهنگی دانشگاهی کشور و استفاده از نقطه نظرات پالایش شده دانشجویان می‌تواند راهکار مناسبی در اجرای چنین همایش‌هایی مقابل راه مسئولان بگذارد.

جعفرپور اضافه کرد: مسئولان با جمع‌آوری پیشنهادات آزاد می‌توانند این همایش را در سطح ملی برگزار کنند.

وی ادامه داد: این کار می‌تواند همفکری مناسبی ایجاد کند و جمع‌بندی کلانی از مجموعه نظرات دانشجویان و کارشناسان ستادی برای برنامه‌ریزی مطلوب ارائه دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول