اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌های شمشیربازی استانی ویژه المپیاد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: این هیئت به مناسبت سوم خرداد‌ماه و آزادسازی خرمشهر رقابت‌های استانی شمشیربازی را برگزار می‌کند که یک از اهداف برگزاری این مسابقات ورود شمشیربازان اصفهانی به رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان است.

برگزاری رقابت‌های شمشیربازی استانی ویژه المپیاد

فرهاد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های استانی شمشیربازی در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان از طرف هیئت شمشیربازی استان اصفهان تعداد پنج نفر باید به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شوند، بیان داشت: این رقابت‌ها در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان در مورد حمایت‌‌ کنندگان شمشیربازی این استان با اشاره به اینکه حمایت 100 درصدی رسانه برتر را از تیم بانوان شمشیربازی استان اصفهان پشت سر خود داریم، تاکید کرد: اما در قسمت شمشیربازی آقایان هنوز حمایت‌ کننده خوبی در اختیار نداریم.

وی تصریح کرد: طبق صحبت‌های انجام شده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار است درصد و بودجه بیشتری نسبت به سال گذشته در اختیار این هیئت قرار گیرد.

رضایی طرح استعداد‌یابی را از مهم‌ترین اهداف هیئت شمشیربازی استان اصفهان عنوان کرد و گفت: بخشی از این طرح پیش از امتحانات مدارس و بخشی دیگر نیز پس از امتحانات دانش‌آموزان انجام می‌شود.

به گزارش فارس، مرتضی یزدخواستی در حال حاضر سرپرستی هیئت شمشیربازی استان اصفهان را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول