اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اصفهان:

"رسانه برتر" جان دوباره به شمشیربازی اصفهان داد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اصفهان گفت: از زمانی که سازمان رسانه برتر حمایت از شمشیربازی استان اصفهان را برعهده گرفته، انگیزه شمشیربازان فعال در این رشته ورزشی دوچندان شده است.

"رسانه برتر" جان دوباره به شمشیربازی اصفهان داد

مریم آچاک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با برنامه‌های شمشیربازی سال 1390 اظهار داشت: از مهم‌ترین رخدادهای صورت گرفته برای شمشیربازی استان اصفهان، حمایت رسانه برتر از این رشته ورزشی در رقابت‌های لیگ بود.

وی با بیان اینکه از اقدامات دیگر هیئت شمشیربازی استان اصفهان اعزام ورزشکاران خود به رقابت‌های بین‌المللی شمشیربازی گرجستان در سال جاری بود، تصریح کرد: شمشیربازان اصفهانی در سه دوره از مسابقات جایزه بزرگ شرکت کرده که بیشتر آنها توانستند مدال‌های باارزشی را از آن خود کنند.

نائب رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان منظم برگزار شدن رقابت‌های لیگ شمشیربازی را از دلایل مهم ارتقاء ورزش شمشیربازی در سطح کشور و استان عنوان کرد و بیان داشت: منسجم برگزار شدن برنامه‌های فدراسیون شمشیربازی نیز سبب بهتر عمل کردن هیئت‌های شمشیربازی و رسیدن این هیئت‌ها به اهداف والای خود است.

وی در مورد تفاهمنامه منعقده بین هیئت شمشیربازی استان اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان این استان با بیان اینکه بودجه لازم شمشیربازی استان اصفهان به تصویب نهایی رسیده اما پرداخت نشده است، تأکید کرد: قرار بر این است این بودجه تا پایان سال به حساب هیئت شمشیربازی استان اصفهان ریخته شود.

آچاک افزود: به دلیل اینکه در سال جاری اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با مشکلات مالی فراوانی مواجه بود به همین دلیل هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت شمشیربازی استان اصفهان نیز با مشکلاتی رو‌ به‌ رو شدند.

وی در مورد نقطه‌ضعف‌های شمشیربازی کشور و عملکرد فدراسیون شمشیربازی در برابر این رشته ورزشی اظهار داشت: این فدراسیون برای برگزاری و اعزام ورزشکاران خود به رقابت‌های برون‌مرزی باید از مربیان پیشرفته و حرفه‌ای استفاده کند که در این مورد قول‌های داده شده به سرانجام نرسیده است.

نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان برگزار نشدن دوره‌های مربیگری و داوری درجه یک در سطح کلان را از دیگر مواردی دانست که فدراسیون شمشیربازی باید توجه بیشتری به آن داشته باشد.

انتهای پیام‌‌/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول