اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسلحه اپه

آرزو قاره‌گوشی قهرمان شمشیر‌بازی اردبیل شد

خبرگزاری فارس: آرزو قاره گوشی با برتری برابر تمام رقیبان با اقتدار قهرمان مسابقات اپه زیر 18 سال دختران استان شد.

آرزو قاره‌گوشی قهرمان شمشیر‌بازی اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 18 سال دختران استان معوق از سال 90 در اسلحه اپه پیش از ظهر امروز با حضور 19 شمشیرباز زیر 18 سال از شهرستان‌های اردبیل، نیر و خلخال در محل سالن تخصصی شمشیربازی 12 بهمن اردبیل برگزار شد.

پس از برگزاری 66 دیدار، آرزو قاره‌گوشی نایب قهرمان اسلحه اپه نوجوانان کشور از شهرستان نیر در بازی نهایی برابر دریا آردن از اردبیل قرار گرفت و توانست با برتری 15 بر 8 به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات دست یابد. آردن دوم شد و نقره گرفت و آرزو خیرخواه بشر از اردبیل و مهدیه صادقی از خلخال مشترکاً سوم شدند و گردن آویز برنز گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسابقات فلوره قهرمانی زیر 18 سال دختران استان هم روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه در همین سالن برگزار خواهد شد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم آغاز این رقابت‌ها رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل در سخنانی با یادآوری اینکه اردبیل قابلیت تبدیل شدن به قطب شمشیر‌بازی کشور را دارد، اظهار داشت: حضور شمشیر‌بازان اردبیلی در مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی این استان را از حیث دستیابی به مقام‌های ورزشی شهره کرده است.

هادی صباغی خاطرنشان کرد: شمشیر‌بازی یکی از رشته‌های تخصصی ورزشی است که امیدواریم با پشتیبانی مسئولان از این رشته شمشیر‌بازان جوان مستعد را شناسایی و آنان را برای ورود به عرصه‌های بین‌المللی آماده کنیم.

وی بیان داشت:‌ رشته شمشیر‌بازی یکی از پر‌مدال‌ترین رشته‌های ورزشی است و برنامه‌ریزی ما نیز باید به گونه‌ای باشد تا بتوانیم از این فرصت برای توسعه و تقویت بیشتر شمشیر‌بازی استان بهره‌ ببریم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول