اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

استعدادیابی بانوان در شمشیربازی با فشردگی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: این هیئت طرح استعدادیابی رشته شمشیربازی را ویژه بانوان با جدیت و فشردگی کامل انجام می‌دهد.

استعدادیابی بانوان در شمشیربازی با فشردگی انجام می‌شود

فرهاد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز جلسه بانوان هیئت شمشیربازی استان اصفهان برای استعدادیابی بانوان علاقه‌مند به این رشته ورزشی تشکیل و در نهایت سارا ترکمانه به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی بانوان هیئت شمشیربازی استان اصفهان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری به احتمال زیاد رقابت‌‌های داخلی هیئت شمشیربازی آغاز می‌شود، تصریح کرد: البته هنوز تقویم فدراسیون شمشیربازی به هیئت شمشیربازی استان اصفهان ارسال نشده است.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان بیان داشت: از چهارشنبه گذشته بحث انتشار آگهی مجمع ریاست هیئت آغاز شده و این موضوع تا پنج‌شنبه این هفته ادامه دارد.

به گزارش فارس، شروین طلوعی و مجتبی عابدینی دو شمشیرباز استان اصفهان به رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کرده که در این بین مجتبی عابدینی از طرف تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان توانست کسب نخستین سهمیه ورودی المپیک را در تاریخ شمشیربازی ایران از آن خود کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول