اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی:

لیگ شمشیربازی ایران در ردیف لیگ برتر جهانی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: با تلاش و ارائه تسهیلات و افزایش مهارت‌های فنی و آموزشی، لیگ شمشیربازی ایران در ردیف برترین‌های جهان قرار گرفته است.

لیگ شمشیربازی ایران در ردیف لیگ برتر جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، انوش جهانی عصر امروز در حاشیه مراسم انتخاب رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان فارس اظهار داشت: جایگاه چهل و ششمی فارس در رشته شمشیربازی، زیبنده این استان نیست.

جهانی خاطرنشان کرد: فارس با داشتن ظرفیت‌های فراوان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار بوده و باید برای ارتقای ورزشی این استان حمایت و پشتیانی تمام‌جانبه کرد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، لیگ شمشیربازی کشور به مدت 10 سال در فراموشی و رکود بسر برد که هم‌اکنون با تلاش‌های انجام شده در تمام مسابقه‌های جهانی و آسیایی حضوری پررنگ و فعال داشته است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: در راستای توسعه ورزش در استان فارس، 90 درصد از اعتبارات ورزشی در اختیار هیئت‌ها قرار گرفته است.

محمدرضا هاشمی‌نژاد بیان کرد: رشته شمشیربازی یکی از رشته‌های جذاب است که نیاز به حمایت‌های مادی و معنوی بسیاری از سوی متولیان و دست‌اندرکاران امر ورزش دارد.

وی بیان کرد: برای پیشرفت این رشته ورزشی باید در کنار کمک‌های مادی به ارتقای مهارت‌های فنی و آموزشی نیز توجه ویژه داشت.

معاون توسعه ورزش فارس خاطرنشان کرد: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان فارس فرامرکزی است و برای گسترش ورزش به تمام شهرستان‌های استان نگاه یکسان دارد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول