اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت فدراسیون

سالن تخصصی شمشیربازی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ابتدای سال 1391 سالن تخصصی شمشیربازی مازندران با موافقت رئیس این فدراسیون در آمل راه‌اندازی می‌شود.

سالن تخصصی شمشیربازی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

هاشم جمشید‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: ابتدای سال 1391 سالن تخصصی شمشیربازی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با جلسات متعددی که با باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی داشتیم و با توجه به بازدیدهایی که از امکانات زیربنایی این رشته توسط او انجام گرفت تصمیم بر آن شد تا سالن ویژه شمشیربازی در این شهرستان افتتاح شود.

جمشیدپناه خاطرنشان کرد: این مکان در کنار سالن ورزشی سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل قرار دارد.

این مسئول با اعلام اینکه سالن شمشیربازی آمل نیز با حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با افتتاح سالن ورزشی ژیمناستیک در بلوار طالب آملی این شهرستان، تا پایان سال ژیمناستیک‌کاران آملی و کلاس‌های این رشته ورزشی که هم‌اکنون در کنار سالن پیامبر اعظم مشغول تمرین هستند به طور کامل به مکان جدید انتقال داده می‌شود تا این سالن به ورزش شمشیربازی اختصاص پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خاطرنشان کرد: فضای این سالن 300 متر مربع بوده که در آینده‌ای نزدیک به امکانات پیست زمینی، لوازم و ابزار شمشیربازی تجهیز می‌شود.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه ورزش شمشیربازی یکی از ورزش‌های پرتحرک و بانشاط است، اذعان داشت: این رشته علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده و امیدواریم با آغاز به کار این سالن در آمل بتوانیم استعدادهای نهفته شمشیربازی را شناسایی کرده و با پرورش ورزشکاران برای تیم ملی کشورمان مفید و موثر باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول