اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران:

عابدینی سهمیه المپیک شمشیربازی را کسب می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: مجتبی عابدینی می‌تواند دهمین سهمیه المپیک را برای ورزش کشور و مازندران به دست آورد.

عابدینی سهمیه المپیک شمشیربازی را کسب می‌کند

مسعود رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مجتبی عابدینی ملی‌پوش مازندرانی در رشته سابر شمشیربازی برای کسب مجوز سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن به همراه دو شمشیرباز دیگر راهی ژاپن شد، گفت: عابدینی از بهترین و با تجربه‌ترین ورزشکاران اعزامی به این مسابقات است که برای شرکت در این رقابت‌ها تمرینات منظم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشت.

رمضانی تصریح کرد: با توجه به میزان آمادگی این شمشیرباز مازندرانی مربیان و کارشناسان شانس سهمیه ورودی المپیک را از این ورزشکار ارزنده ملی‌پوش دارند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران یادآور شد: عابدینی که کاپیتان تیم ملی شمشیربازی نیز محسوب می‌شود، از پرافتخارترین ورزشکاران رشته شمشیربازی کشور و استان به حساب می‌آید.

رمضانی گفت: مسابقات جهانی شمشیربازی ژاپن آخرین شانس ورزشکاران کشورهای مختلف در کسب ورودی سهمیه 2012 لندن نیز محسوب می‌شود، افزود: با توجه به آخرین شانس ورزشکاران رقابت بسیار سخت و دشواری را ملی‌پوشان کشورمان در برابر حریفان خود دارند.

وی متذکر شد: در مسابقات جهانی شمشیربازی در ژاپن به جز مجتبی عابدینی دو ملی‌پوش دیگر به نام‌های علی یعقوبیان و شروین طلوعی برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن در ترکیب تیم ملی شمشیربازی رشته سابر نیز حضور دارند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران در پایان اذعان داشت: مسابقات جهانی شمشیربازی در کشور ژاپن اول تا چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود که آخرین رویداد ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول