اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان دومین دوره لیگ صفویه

تیم شمشیربازی آذربایجان اردبیل قهرمان صفویه شد

خبرگزاری فارس: دومین دوره لیگ شمشیربازی صفویه با قهرمانی تیم شمشیربازی آذربایجان اردبیل پایان یافت.

تیم شمشیربازی آذربایجان اردبیل قهرمان صفویه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفته پایانی این رقابت‌ها از صبح امروز در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل با برگزاری 9 دیدار پیگیری و به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های تربیت بدنی نیر در اسلحه اپه با نتیجه 45 بر 29 تیم خانه شمشیربازی سرعین را شکست داد و  تربیت بدنی گرمی نیز با نتیجه هشت بر 45 مقابل آذربایجان اردبیل متوقف شد.

مسابقه تیم تربیت بدنی گرمی با خانه شمشیربازی سرعین با نتیجه 33 بر 45 پایان یافت، تربیت بدنی نیر 44 بر 45 از لبنیات کوهرنگ خلخال شکست خورد و مپاکو اردبیل نیز 29 بر 45 در برابر آذربایجان اردبیل ناکام ماند.

همچنین تیم مپاکو اردبیل نیز با نتیجه 45 بر 33 تربیت بدنی نیر را شکست داد.

در اسلحه فلوره این رقابت‌ها نیز مسابقه شمشیربازی سرعین و تربیت بدنی گرمی با نتیجه  45  بر 41، خانه شمشیربازی سرعین و تربیت بدنی نیر با نتیجه 10 بر 45 و خانه شمشیربازی سرعین با لبنیات کوهرنگ خلخال نیز با نتیجه 22 بر 45 به پایان رسید.

در پایان این مسابقات تیم آذربایجان اردبیل با کسب 58 امتیاز مقام قهرمانی را بدست آورد، مپاکو اردبیل با 54 امتیاز دوم شد و تربیت بدنی نیر با 42 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

تیم‌های لبنیات کوهرنگ خلخال با 38 امتیاز، خانه شمشیربازی سرعین با 26 امتیاز و تربیت بدنی گرمی با 22 امتیاز رده‌های چهارم تا ششم را به دست آوردند. 

همچنین براساس نظر کمیته فنی سازمان لیگ شمشیربازی استان اردبیل آیدین مجردآزاد  از تیم مپاکو اردبیل در اسلحه فلوره، امید فعال قیومی از تیم آذربایجان اردبیل در اسلحه اپه به عنوان بهترین بازیکن مسابقات، سعید زینالی از تیم خلخال بازیکن اخلاق و تربیت بدنی نیر به عنوان منظم‌ترین تیم لیگ انتخاب شدند.

همچنین مهدی و علی جهانی و حسن نظرپور از تربیت بدنی گرمی و رضا امیری از خانه شمشیربازی سرعین به عنوان پدیده‌های مسابقات انتخاب و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت استان با اهدای لوح تقدیر و سکه طلا، از امیررضا کنعانی ملی‌پوش تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان که در جریان مسابقات قهرمانی جهان در مسکو در هر دو رده سنی از رویارویی با حریف رژیم اشغالگر قدس خودداری کرده بود، تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول