اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

شمشیربازی اردبیل جزو 4 هیئت برتر کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: رشته شمشیربازی در استان اردبیل با توجه به رشد کمی و کیفی در سال‌های اخیر جزو چهار هیئت برتر و پیشرو کشور و استان اردییل است.

شمشیربازی اردبیل جزو 4 هیئت برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای هیئت رئیسه شمشیربازی استان اردبیل و در تبیین برنامه‌‌های سال 91 این هیئت اظهار داشت: امسال بیش از 290 میلیون ریال اعتبار برای اجرای مسابقات و عملیاتی کردن برنامه‌های هیئت شمشیربازی استان اردبیل پیش‌بینی شده که با کمک مسئولان کشوری و استانی این هدفگذاری قابل تحقق است.

وی با اشاره به اینکه تقویم عملیاتی سال گذشته شمشیربازی استان با 75 درصد تحقق همراه بود خاطرنشان کرد: در سال گذشته برنامه‌های زیادی در قالب تقویم سالانه در سطح استان و در مسابقات کشوری داشتیم که در بعد کشوری 90 درصد برنامه‌ها اجرایی شد و در بعد برنامه‌های استانی نیز براساس بررسی‌های به عمل آمده 75 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده محقق گردید.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان علل تعویق برخی از برنامه‌های شمشیربازی در سال گذشته و موکول شدن آنها به سال جاری تصریح کرد: سال گذشته لیگ داخل استان را در دو اسلحه فلوره و اپه برگزار کردیم و همین امر سبب شد تا تعداد بازی‌های این لیگ دو برابر شود.

صباغی یادآور شد؛ از سوی دیگر هشت هفته حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را هم برگزار کنیم و علاوه بر آن بارش برف و تعطیلی سه هفته‌ای برنامه‌های سازمان لیگ استان دست به دست هم داد و عملا در فاصله آخر آذر تا آخر بهمن، دو ماه از سال را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: کلاس درجه دو فدراسیون هم که قرار بود دی ماه برگزار شود با نظر فدراسیون تعویق شد و ما دخالتی در عدم برگزاری آن نداشتیم. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به آماده بودن تقویم اجرایی سال 91 شمشیربازی استان گفت: این تقویم پنجمین و آخرین تقویم دوره مدیریت بنده در قالب برنامه چهار ساله راه‌اندازی و توسعه شمشیربازی استان اردبیل است که براساس این برنامه و در ادامه تقویم‌های سال‌های قبل با زحمات و تلاش‌های کارشناسانه همکاران در هیئت در قالب کمیته‌های برنامه‌ریزی، تحقیقات و توسعه، دبیرخانه و روابط عمومی و امور فرهنگی تدوین و آماده اجرا شده است.

صباغی ادامه داد: در این تقویم در سه ماهه اول سال بیشتر برنامه‌های معوق سال قبل و اتمام آنها مدنظر قرار داده شده و اصل برنامه‌های سال 91 از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد. وی بیان داشت: اکثر برنامه‌های باقیمانده مربوط به رده‌های سنی زیر 18 و 16 سال در هر دو بخش بانوان و آقایان است که می‌تواند به آماده‌سازی آنها برای مسابقات قهرمانی کشور کمک بسیاری کند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول