اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر فروردین با حضور باقرزاده

سالن تخصصی شمشیربازی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی آمل گفت: سالن تخصصی شمشیربازی شهر آمل در مازندران، اواخر فروردین 91 با موافقت و حضور رئیس فدراسیون به بهره‌برداری می‌رسد.

سالن تخصصی شمشیربازی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: اواخر فروردین ماه سال 1391 سالن تخصصی شمشیربازی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعددی با باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی بیان داشت: رئیس این فدراسیون نیز از نزدیک بازدیدهایی از امکانات زیربنایی این رشته و سالن ویژه شمشیربازی داشته و رضایت خود را از بهره‌برداری این سالن اعلام کردند.

غلامی درباره این سالن تخصصی در مازندران یادآور شد: این مکان در کنار سالن ورزشی سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل قرار داشته و مکان خوبی برای پرورش، کشف، تعلیم و استعدادیابی این رشته مهیج ورزشی است.

رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این سالن در اختیار رشته ورزشی ژیمناستیک بوده، تصریح کرد: با افتتاح سالن تخصصی ژیمناستیک در بلوار طالب آملی منطقه رحمت‌آباد ژیمناستیک‌کاران و هنرجویان این رشته به همراه کلاس‌های‌شان به این سالن جدیدالتاسیس نقل مکان کردند.

وی اذعان داشت: سالن تخصصی شمشیربازی روزهای پایانی فروردین 91 با حضور باقرزاده رئیس این فدراسیون به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با تاکید اینکه فضای ورزشی این سالن 300 مترمربع بوده و در حال تجهیز امکانات پیست زمینی، لوازم و ابزار شمشیربازی هستیم، خاطرنشان کرد: شمشیربازی یکی از ورزش‌های پرتحرک و بانشاط بوده که علاقمندان زیادی را در مازندران به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول