اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شمشیربازی بانوان استان اصفهان:

در دور برگشت لیگ شمشیربازی وضعیت اصفهان بهتر می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شمشیربازی بانوان استان اصفهان گفت: به طور حتم وضعیت بازیکنان شمشیربازی اصفهان در دور برگشت رقابت‌های لیگ شمشیربازی بهتر از دور رفت می‌شود.

در دور برگشت لیگ شمشیربازی وضعیت اصفهان بهتر می‌شود

مریم آچاک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در دور رفت رقابت‌های لیگ شمشیربازی بانوان تنها با اختلاف دو ضربه، نتیجه را به تیم شمشیربازی هواپیمایی تابان واگذار کردیم که به طور حتم در رقابت‌های برگشت وضعیت بازیکنان اصفهانی بهتر از گذشته می‌شود.

وی با بیان اینکه شمشیربازان اصفهان در دور رفت رقابت‌های لیگ شمشیربازی یک باخت در اسلحه اپه و یک باخت در اسلحه فلوره داشتند، تصریح کرد: دو نفر از شمشیربازان اصفهان نیز در این مسابقات مصدوم شدند.

نایب رئیس هیئت شمشیربازی بانوان استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ کرد و بیان داشت: این مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار شده و میزبان این مسابقات تهران است.

وی در مورد رقابت‌های شمشیربازی آسیایی که شاید در کشور اندونزی برگزار ‌شود، گفت: در اسفند‌ماه سال‌جاری به احتمال زیاد رقابت‌های شمشیربازی انتخابی ویژه مسابقات آسیایی برگزار می‌شود.

آچاک تاکید کرد: در سال آینده خانه شمشیربازی اصفهان به هیئت تحویل داده می‌شود و باید شمشیربازان زیادی راهی این خانه شوند.

وی اظهار داشت: هیئت شمشیربازی استان اصفهان همواره آموزش اصولی و پایه‌ای را برای ورزشکاران خود مد نظر قرار داده است.

نایب رئیس هیئت شمشیربازی بانوان استان اصفهان گفت: تلاش برای نتیجه بخشی اقدامات این هیئت برای شمشیربازی استان اصفهان ممکن است تا دو سال آینده به درازا بکشد و به طور حتم در آن سال شمشیربازی کشور شاهد حضور اصفهان به عنوان بهترین تیم از نظر شمشیربازی است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول