اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

نظم کاری شمشیربازی اصفهان کمتر از فدراسیون نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: دلسوزی، تلاش و نظم کاری این هیئت برای توسعه شمشیربازی، دست‌کمی از برنامه‌های مدیریتی فدراسیون شمشیربازی ندارد.

نظم کاری شمشیربازی اصفهان کمتر از فدراسیون نیست

مریم آچاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با وجود حضور دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان که برای توسعه شمشیربازی استان اصفهان تلاش می‌‌کند، تاکنون مشکل خاصی برای شمشیربازی این استان به وجود نیامده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به رقابت‌های جایزه بزرگ شمشیربازی که در این مسابقات بانوان شمشیرباز اصفهانی توانستند رتبه‌های نخست تا سوم را در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر از آن خود کنند، تصریح کرد: با توجه به این نتایج درخشان به طور حتم تیم شمشیربازی استان اصفهان جزو بهترین‌ تیم‌های کشور است.

نایب رئیس بانوان هیئت شمشیربازی استان اصفهان با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ شمشیربازی و در دور رفت با توجه به برخی از مشکلات موجود، شمشیربازی اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت، تأکید کرد: به طور حتم در دور برگشت این مسابقات که در تاریخ هفتم و 18 اسفند‌ماه برگزار می‌شود، به زیبایی می‌توانیم رتبه نخست کشوری را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به قدرتمند بودن تیم‌هایی مانند تیم شمشیربازی همدان، آذربایجان‌شرقی و تهران، اظهار داشت: هر تیم که در حاشیه امن قرار گیرد تلاش نمی‌کند، بنابراین با وجود دیگر رقیبان قدرتمند ورزشی کوشش می‌کنیم به جایگاه نخست دست پیدا کنیم.

آچاک در مورد برنامه‌های آتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان با بیان اینکه اگر برنامه‌های فدراسیون شمشیربازی در فروردین‌ماه در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد، با کیفیت بهتری می‌توان برنامه‌های فدراسیون شمشیربازی را اجرا کرد، بیان داشت: به طور کلی برنامه‌های فدراسیون شمشیربازی برای هیئت‌های استان‌ها در تاریخ تیرماه صادر می‌شود که این امر برنامه‌ریزی را تا انداز‌ه‌ای مشکل می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول