اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

مسلمانان در مقابل کشتار مردم بحرین بی‌تفاوت نباشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز گفت: هیچ مسلمانی نباید در مقابل کشتار مردم بی‌پناه بحرین به دست عوامل بیگانه و حکومت سرسپرده این کشور بی‌تفاوت باشد.

مسلمانان در مقابل کشتار مردم بحرین بی‌تفاوت نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، راهپیمایی پرشکوه مردم استان البرز در حمایت از قیام ملت بحرین بعد از نماز سیاسی و عبادی نماز جمعه در شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد.

ناصر رجبی معاون سیاسی و انتظامی استانداری البرز در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم کلان‌شهر کرج طی سخنانی اظهار داشت: در تعالیم دین مبین اسلام تاکید شده که هیچ انسانی نباید در برابر ظلم ساکت باشد.

وی تصریح کرد: سکوت در برابر ظلم به معنی همراهی با ظالم بوده و این گناهی است که هرگز عذری برای آن پذیرفته نیست.

این مسئول با اشاره به قیام مردم شیعه بحرین برای دست‌یابی به حقوق انسانی و اسلامی خود گفت: متاسفانه شاهد هستیم که آل‌خلیفه با اجیر کردن مزدوران آل‌سعود هر روز دست به کشتار انقلابیون بحرین می‌زنند که نباید در برابر این جنایت ساکت باشیم.

* ملت ایران به وظیفه اسلامی و دینی خود عمل کردند

رجبی با تاکید بر اینکه هیچ مسلمانی نباید در مقابل کشتار مردم بی‌پناه بحرین به دست عوامل بیگانه و حکومت سرسپرده این کشور بی‌تفاوت باشد، تاکید کرد: امروز ملت ایران در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی به وظیفه اسلامی و دینی خود عمل کردند.

وی تاکید کرد: لازم است که علمای اسلامی در سراسر جهان و مردم مسلمان با انقلابیون بحرین هم صدا شده و آنها را در راه دست‌یابی به حقوق مسلم خود یاری کنند.

معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به لشکرکشی عربستان به بحرین و سرکوب انقلابیون بحرینی اشاره کرد و گفت: آل‌سعود بهتر است بیش از این در مقابل قیام‌های مردمی مسلمانان قرار نگرفته و اشتباهات گذشته را با خروج از بحرین جبران کند.

لازم به توضیح است، بعد از نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان البرز، مردم انقلابی و ولایت‌مدار این استان با حضور در راهپیمایی باشکوهی خشم خود را از سرکوب انقلابیون بحرین اعلام کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول