اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

الحاق بحرین اوج ددمنشی استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن گفت: الحاق بحرین به عربستان اوج ددمنشی استکبار و صهیونیسم است.

الحاق بحرین اوج ددمنشی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه تمام انبیا حجت خداوند هستند، اظهار کرد: رسالت حضرت مهدی (عج) رسالتی جهانی است که تمام دنیا را با عدل و داد پر می‌کند.

وی افزود: برای امت اسلامی غم هجران مهدی (عج) بزرگ‌ترین غم است و بالاترین تقوای الهی انتظار دولت اوست.

خطیب جمعه فومن، عدالت را گمشده‌ای دانست که تمام بشریت محتاج آن است و در زندگی اجتماعی و بشری خود به دنبال آن می‌گردند و با ظهور مهدی (عج) عدل در تمام گیتی گسترده می‌شود.

وی ادامه داد: انسان بی‌بصیرت گمشده این دنیا است که باید از خداوند خود بینش بخواهد تا حقیقت و حکمت عالم را به او نشان دهد.

صفوی، در ادامه برگزاری گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی بهجت (ره) را نشانه ارادت مردم به دین اسلام دانست و گفت: این فقیه عالی‌قدر شخصیتی نیست که بتوان آن را محصور به یک شهر و کشور کرد بلکه شخصیت این مرجع عالیقدر چهره جهانی است.

وی اضافه کرد: برگزاری گرامیداشت شخصیت این مرجع عالی‌قدر را در تمام شهرهای گیلان نهادینه کرده و در پاسداشت این عالم ربانی جامع‌تر حرکت کنیم.

خطیب جمعه فومن در  ادامه الحاق بحرین به عربستان را بلای عمومی مسلمانان دنیا دانست و گفت: برادران دینی بحرین در محاصره زورگویان قرار دارند که با هوشیاری و غیرت دینی خود به میدان آمده‌اند و ملت ایران به اعتراض این زورگویی سکوت نمی‌کنند و با اراده آهنین به اعتراض مستکبران بپا می‌خیزند.

نمازگزاران فومنی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به موضوع الحاق بحرین به عربستان راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا و استکبار سر دادند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول