اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلوگاه:

الحاق بحرین به عربستان نتیجه اتحاد آل خلیفه و آل سعود است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گلوگاه با محکومیت الحاق بحرین به عربستان، این عمل را نتیجه اتحاد جنایت آل خلیفه و حماقت آل سعود دانست.

الحاق بحرین به عربستان نتیجه اتحاد آل خلیفه و آل سعود است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر حجت‌الاسلام حسین رستمی‌شاهرودی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز آدینه شهرستان گلوگاه با اشاره به در پیش بودن مذاکرات 1+5 بغداد درباره مسائل هسته‌ای اذعان کرد: ایران از حقوق هسته‌ای خود به هیچ وجه عقب‌نشینی نخواهد کرد و غرب را قابل مذاکره نمی‌داند. 

وی تصریح کرد: غرب باید گام‌های عملی در بغداد بردارد تا امکان تداوم مذاکرات مهیا شود و در این رابطه مسئولان امر باید مذاکرات خود را به دور از جنجال و هیاهو و در شأن و منزلت ملت ایران انجام دهند.

خطیب نماز جمعه گلوگاه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ نیازی به تداوم مذاکرات ندارد و برای عزت و شرف خود هر اقدامی را لازم بداند انجام می‌دهد.

رستمی‌شاهرودی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد روز فتح خرمشهر قهرمان بیان کرد: خرمشهر نماد نصرت الهی برای ملت مقاوم و سلحشور ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت شدید الحاق بحرین به عربستان خاطر نشان کرد: این کار در حقیقت نتیجه اتحاد جنایت آل خلیفه و حماقت آل سعود است که با طراحی مثلث شوم آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است اما آنها باید بدانند مردم مظلوم بحرین هرگز زیر بار این ذلت نخواهند رفت و ملت بزرگ ایران حامی مردم بحرین است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول