اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب در سوادکوه:

الحاق بحرین به عربستان طرحی استکباری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: الحاق کشور شیعه‌نشین بحرین به عربستان طرحی استکباری است.

الحاق بحرین به عربستان طرحی استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه امامان جمعه سوادکوه با ابراز تأسف از وقایع بحرین، الحاق کشور شیعه‌نشین بحرین به عربستان را طرحی استکباری توصیف کردند.

ائمه جمعه شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی، الحاق کشور شیعه‌نشین بحرین به عربستان را طرحی استکباری توصیف کردند.

* الحاق کشور شیعه‌نشین بحرین به عربستان طرحی استکباری است

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه شهر زیراب با اشاره به این مطلب که اخوت و برادری از احکام و سفارش‌های اسلامی است گفت: از نظر اسلام تمام مؤمنین از هر نژاد و قبیله که باشند با یکدیگر برابر و برادرند و به خاطر سطح درآمد، رنگ و نژاد، هیچکدام را بر دیگری برتری و فضیلتی نیست.

امام جمعه زیراب افزود: تقوا تنها ملاک برتری بین مردم است و سایر ملاک‌ها مردود است.

وی با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: مردم و مسئولان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از وضع عفاف و حجاب مراقبت کنند.

محمودیان با محکوم کردن توطئه آمریکا در الحاق کشور شیعه‌نشین بحرین به عربستان سعودی افزود: آمریکا و استکبار جهانی به همراه مرتجعان منطقه نمی‌توانند با این خیانت از انقلاب و بیداری اسلامی منطقه و ملت بحرین جلوگیری کنند.

* شیعیان بحرین در دست آل خلیفه و مرتجعین عربی و استکبار گرفتار شده‌اند                                    حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان صفات متقین در نهج‌البلاغه گفت: متقین به دنبال انتقام نیستند و با عفو و بخشش به دنبال الفت بین قلوب هستند.

امام جمعه پل‌سفید با انتقاد از کمرنگ شدن صله‌رحم در جامعه گفت: قطع صله‌رحم عمر را کوتاه و صمیمیت را از بین می‌برد.

وی با اشاره به شکنجه و رنج مردم بحرین گفت: بحرین منطقه جدا شده از پیکره ایران در دوران پهلوی بوده است.

قربانی با ابراز تأسف از اینکه کشور شیعه بحرین در دست آل خلیفه و مرتجعان عربی و استکبار گرفتار شده است افزود: حمایت از مردم بحرین با حضور در راهپیمایی مردم ایران اعلام می‌شود.

* چهره زشت مستکبران در موضع بحرین برای جهانیان هویدا شد

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان این مطلب که ارتباط با خویشان و خوش‌رفتاری با همسایگان موجب آبادانی و افزایش عمر می‌شود گفت: دنیاپرستی شاخه‌ای از شرک و شرک نیز از گناهان بزرگ است.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر این مطلب که امروز اطاعت از ولی امر مسلمین با حمایت از تولید و کارآفرینان محقق می‌شود گفت: مسئولان ولایت‌مدار باید تحرک بیشتری در تحقق شعار سال 91 انجام دهند و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.

وی با اشاره به مظلومیت مردم بحرین خاطر نشان کرد: چهره زشت مستکبران در موضع بحرین برای جهانیان هویدا شد و حمایت آشکار از تروریست‌ها در آنجا وجود دارد.

مهدوی با اشاره به ولادت امام محمد باقر (ع) گفت: درک عمیق دینی از کمالات انسان است و برگزاری اردوهای مختلط مراکز علمی ترویج لاابالی‌گری است.

در پایان نماز جمعه شهرهای سوادکوه مراسم راهپیمایی در دفاع از مردم بحرین برگزار شد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول