اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ماهیت قیام مردم بحرین اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان اسلامی بودن را از مهم‌ترین دلائل قیام مردم بحرین دانست و گفت: روح و ماهیت این خیزش‌ها دینی و اسلامی است.

ماهیت قیام مردم بحرین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم در محکومیت جنایات آل خلیفه و آل سعود در کشتار مردم مظلوم بحرین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: خاورمیانه اسلامی به لطف خداوند و تلاش مردم منطقه بدون حضور آمریکا، آل سعود و آل ‌خلیفه در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه ان‌شاء‌الله خاورمیانه در آینده خاورمیانه اسلامی بدون آمریکا، آل سعود و آل ‌خلیفه است به حضور مستقیم تفنگ‌داران آل سعود در کشتار مردم بحرین اشاره کرد و گفت: پشت این برنامه‌های تاسف‌بار دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

متقی تصریح کرد: استکبار از بیداری مردم کشورهای خاورمیانه به ویژه بحرین می‌ترسد و  می‌داند از دل این قیام انقلاب اسلامی دیگری همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی  ظهور می‌کند که هیمنه و قدرت آنان را به خطر می‌اندازد.

وی اسلامی بودن را از مهم‌ترین دلائل قیام مردم بحرین دانست و ابراز داشت: روح و ماهیت این خیزش‌ها دینی و اسلامی است.

متقی حضور علما و جنبش‌های اسلامی، وجود شعارهای مذهبی و اقامه نمازهای  باشکوه جماعت را نشان‌دهنده بیداری عمومی ملت‌ها برای حذف استکبار جهانی و مبارزه با غده سرطانی و رژیم غاصب  صهیونیست و  توجه به هویت اسلامی این کشورها دانست.

وی اذعان داشت: در زمینه دفاع از مردم مظلوم بحرین باید با جان و دل سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را مد نظر داشته باشیم و تا پای جان در راه استقرار اسلام بر کل جهان از پای ننشینیم.

*محکومیت طرح آمریکایی الحاق بحرین به عربستان

ظهر امروز تظاهرات پرشور نمازگزاران کوهبنانی با حضور امام جمعه موقت، جمعی از مسئولان شهرستان، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی در محکومیت جنایات آل خلیفه و آل سعود در کشتار مردم مظلوم بحرین بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد صاحب‌الزمان تا انتهای خیابان شهدای این شهر  برگزار شد.

در این مراسم  حاضران شعار "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "هیهات من الذله  مرگ بر آل سعود" را سر ‌دادند.

همچنین تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی با عنوان‌های "ایرانی مسلمان می‌جنگد، می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد" "استکبار سعودی جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند"، "مرگ بر آل خبیثه سعود، آل خلیفه نوکر آمریکاست"، "توطئه‌ها زیر سر آمریکاست" و "مرگ بر آل خلیفه" و تصاویری از تظاهرات مردم بحرین و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و بحرین را در دست داشتند.

*حمایت پرشور نمازگزاران راینی از مردم مظلوم بحرین

همچنین مردم راین نیز همگام با سایر هموطنان پس از آیین سیاسی عبادی نماز جمعه در راهپیمایی حمایت از انقلاب مردم بحرین شرکت کردند.

در این راهپیمایی که از جلوی مسجد جامع راین آغاز شد و تا میدان شیر خدا ادامه پیدا کرد، راهپیمایان با سر دادن شعارهایی با اعلام حمایت خود از مردم مظلوم بحرین، توطئه آل سعود و آل خلیفه را در ملحق ساختن این کشور به عربستان محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی مردم در میدان شیر خدا تجمع کردند و با سر دادن فریادهای الله اکبر بندهای قطعنامه پایان راهپیمایی را تایید کردند.

*امام جمعه روداب نرماشیر: آل‌سعود دنبال بلعیدن بحرین است

امام جمعه روداب نرماشیر گفت : سران فاسد غرب و رژیم صهیونیستی و آل بی‌کفایت سعودی به دنبال بلعیدن کشورهای ضعیف منطقه هستند.

حجت‌الاسلام مصطفویان خطبه‌های نماز جمعه روداب گفت: با یک توطئه شیطانی سران فاسد غرب و رژیم صهیونیستی و آل بی‌کفایت سعودی به دنبال بلعیدن کشورهای ضعیف منطقه هستند.

وی ابراز داشت: آمریکا برای نابود کردن شیعیان در اطراف بحرین چنبره زده است و بی‌رحمانه با انواع سلاح سرد و گرم شیعیان را به شهادت می‌رساند.

امام جمعه روداب با اشاره به هتاکی یکی از مزدوران به ساحت مقدس امام هادی (ع) افزود: مراجع عظام این شخص هتاک را مرتد دانسته‌اند و این حرکت را هم یکی دیگر از توطئه‌های دشمن می‌دانند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول