اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

طرح الحاق بحرین به عربستان محکوم به زوال است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: طرح آمریکایی الحاق بحرین به عربستان سعودی محکوم به زوال است و اجرایی نیست.

طرح الحاق بحرین به عربستان محکوم به زوال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: طرح آمریکایی الحاق بحرین به عربستان در راستای اجرای اهداف اسرائیل و آمریکا در منطقه است و مسلمانان ایران و بحرین از این طرح جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: آمریکا در شرایط کنونی ناوگان پنجم خود را در بحرین مستقر کرده است و هیچ‌گاه دوست ندارد که این پایگاه نظامی را از دست بدهد زیرا جایگاهش را در منطقه در بدترین شرایط و ضعیف‌ترین موضع می‌بیند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا و آل خلیفه و آل سعود در بحرین تأکید کرد: پزشکان کشته می‌شوند، پرستاران زندانی هستند، کودکان حبس هستند و مساجد و حسینیه‌ها تخریب می‌شوند و هر نمادی که مربوط به اسلام است برای ماندگاری آل خلیفه و آل سعود باید نابود شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه آل سعود کمر به نابودی اسلام بسته‌اند، افزود: آل سعود کافر برای نابودی اسلام و مسلمین و برای از بین بردن نمادها و ارزش‌های اسلام تلاش می‌کند و نه خادم حرمین شریفین بلکه تخریب‌کننده حرمین شریفین هستند.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود در طایفه خود نیز طرفدار ندارد، تأکید کرد: در طایفه آل سعود هم برای این امور توافقی وجود ندارد ولی شرایط فکری آنها نیز با این پادشاه از خدا برگشته تفاوت چندانی ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه نشست5+1 در روزهای آینده برگزار می‌شود، تأکید کرد: کشورهای اروپایی بدانند که ایران در مذاکرات از حق مسلم خود نمی‌گذرد و در این باره تنها برای حقوق خود تلاش می‌کند و در این راه مقاومت اصلی‌ترین شعار است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول