اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر:

عمده برنامه‌های بسیج فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: عمده برنامه‌های بسیج، فرهنگی است و رسانه‌ها نیز باید در این راستا گام بردارند.

عمده برنامه‌های بسیج فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی و رسانه‌های استان قزوین در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: بیداری اسلامی که در سال‌های اخیر در کشورهایی از جمله تونس، لیبی، مصر و ... شکل گرفته است، بخش زیادی را مرهون رسانه‌هاست.

وی افزود: سقوط دیکتاتورهای منطقه را می‌توان برگرفته از نقش مهم رسانه‌ها برشمرد و این مطلب اهمیت روابط عمومی و رسانه را برای همه ثابت می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تأکید بر مسئولیت مهم روابط عمومی ادامه داد: وضعیت کنونی بحرین نیازمند توجه بیشتر رسانه‌هاست و باید در این خصوص در رسانه‌ها بیشتر صحبت شود.

طاهرخانی تصریح کرد: دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب مرهون جایگاه ولایت فقیه در کشور است و رسانه‌ها نیز باید این نقش و اهمیت را برای مردم تبیین کنند.

وی یادآور شد: سپاه و بسیج، ساماندهی و سازماندهی همه اقشار بسیج از جمله بسیج رسانه را پیگیری می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک نیز بسیج رسانه در استان قزوین تشکیل شود.

طاهرخانی تأکید کرد: عمده برنامه‌های مجموعه بسیج، برنامه‌های فرهنگی است و این نقش باید توسط رسانه‌ها برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، عنوان کرد: سوم خرداد روز بزرگی در تاریخ انقلاب است و به سمبل مقاومت تبدیل شده است که باید رسانه‌ها از آن به عنوان نقطه عطفی در دفاع مقدس بپردازند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول