اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی عنوان کرد

تغییر رویکرد بسیج از فعالیت‌های نظامی به برنامه‌های تربیتی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویکرد برنامه‌های بسیج با توجه به نیازهای روز جامعه از نظامی به تربیتی تغییر یافته است.

تغییر رویکرد بسیج از فعالیت‌های نظامی به برنامه‌های تربیتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: سال‌ها سازماندهی بسیج سازندگی یک سازماندهی نظامی صرف بود اما در حال حاضر با تحولاتی که در درون سازمان روی داده، برنامه‌های تربیتی در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر برنامه‌های تربیتی موجب غفلت از عرصه نظامی نخواهد شد ابراز کرد: بسیج همراه با حفظ قابلیت‌های نظامی خود رویکرد تربیتی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در این زمینه بسیج از نیروهای مؤمن و روحانیون انقلابی به منظور اغنای محتوای فعالیت‌های خود بیشترین استفاده را خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: حلقه‌های تربیتی که سازماندهی جدید بسیج را تشکیل می‌دهند یکی از بهترین روش‌ها برای تربیت ‌نسل‌های آینده بر اساس آموزه‌های اسلام است.

نقدی افزود: در این حلقه‌های تربیتی که با محوریت روحانیون شکل می‌گیرد، برنامه‌های مدون به منظور تربیت نوجوانان و جوانان و با تکیه بر آموزه‌های اسلام اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تاثیرگذاری این حلقه‌های تربیتی اضافه کرد: در این حلقه‌ها فعالیت‌های ارزشمند و عظیمی در حال اجراست و پس از چند سال، تاثیر این فعالیت‌های تربیتی بر نسل جوان جامعه مشهود خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج مستضعفین ابراز داشت: سازمان بسیج مستضعفین در سال جاری نزدیک به یک میلیون نوجوان مقطع دوم دبیرستان را به اردوهای راهیان‌نور اعزام کرد که تاثیر این حرکت بر رفتار نوجوانان و فضای دبیرستان‌ها بارز است.

وی با اشاره به نقش مرجعیت در هدایت حرکت‌های اساسی در جامعه ابراز داشت: مراجع انقلابی موجب دلگرمی مؤمنین و پیشرفت در حرکت‌های بسیجی در ایران و سراسر جهان هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول