اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه زنان میامی:

گسترش فرهنگ فاطمی در جامعه هدف بسیج زنان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: بسیج جامعه زنان با نگاهی ویژه نسبت به جایگاه زن در دین مبین اسلام، مهم‏ترین هدفش را گسترش فرهنگ فاطمی به ویژه حجاب و عفاف در جامعه قرار داده است.

گسترش فرهنگ فاطمی در جامعه هدف بسیج زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، نسرین تاجیان عصر امروز به مناسبت فرارسیدن میلاد کوثر در گفت‏وگو با خبرنگاران در میامی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، جشن‏های مختلفی از طرف نهادها و هیئت‏های مذهبی برگزار می‏شود، بسیج جامعه زنان نیز به برپایی جشن‏های ویژه‏ای در سطح شهر و پایگاه‏های مقاومت اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) در تمام زمینه‏ها، الگوی خوبی برای زنان و دختران و حتی مردان جامعه اسلامی هستند، بنابراین بانوان جامعه اسلامی می‏توانند با دقت و تفکّر بیش‌تر در جنبه‏های مختلف آن حضرت اعم از دفاع از ولایت، زمینه‏های سیاسی، اجتماعی و خانوادگی و شناخت بیش‌تر، دستورات آن بزرگوار را در زندگی خویش به کار ببندند و در تمام عرصه‏ها موفق باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان میامی با توجه به مقارن شدن ولادت حضرت زهرا(س) و فرزندش امام خمینی(ره) گفت: متقارن بودن تولد این دو مولود ارزشمند و گران‌قدر می‏تواند نقطه عطفی در تاریخ پیروزی‏های انقلاب و اسلام باشد که باید این تقارن را به فال نیک بگیریم و هم‌چون آن بزرگواران در دفاع از حق و ولایت ثابت قدم باشیم تا بتوانیم گامی برای تحقق خواسته‏های مقام معظم رهبری در حال حاضر و حضرت مهدی(عج) برداریم.

تاجیان با بیان اینکه همه ساله برنامه‏های متنوعی به این مناسبت در سطح پایگاه‏های تابعه اجرا می‏شود، اظهار داشت: در جشن میلاد کوثر امسال بیش از هفت عنوان برنامه شامل اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی، جشنواره غذاهای محلی، نمایشگاه دستاوردها و تولیدات محلی بانوان و نشست‏های بصیرتی با محوریت فرهنگ حجاب و عفاف فاطمی، مسابقه پیامکی، توزیع بسته‏های فرهنگی و ... اجرا شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان می‏تواند با حمایت از تولیدات داخلی و محلی در روستاها و شهرهای مختلف در چرخه اقتصادی خانواده‏ها نقش مؤثری داشته باشد، از جمله با معرفی تولیدات محلی روستاها که توسط زنان و دختران انجام می‏شود، گام مهمی در این راستا بر خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول