اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از تولید ملی

بازدید بسیج جامعه زنان گیلان از بانوان شالیکار رشت

خبرگزاری فارس: بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان به میمنت ولادت حضرت زهرا (س) و حمایت از تولید ملی با بانوان شالیکار در مزارع رشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازدید بسیج جامعه زنان گیلان از بانوان شالیکار رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان صبح امروز به منظور حمایت از تولید ملی از زنان شالیکار گیلانی در مزارع و شالیزارهای رشت بازدید کردند و میلاد حضرت‌زهرا (س) و روز زن و مادر را به آنان تبریک گفتند.

بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با پخش شیرینی و شکلات از بانوان شالیکار تجلیل کردند و به تعدادی از زنان شالیکار که نام آنها فاطمه و زهرا بود و مادرانی که با وجود سن بالا در تلاش برای تولید دسترنج خود در مزارع و شالیزار بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا کردند.

در این دیدار زنان شالیکار نظرات و درخواست‌های خود را از طریق بانوان بسیجی سپاه قدس گیلان به مسئولان رساندند و خواستار جلوگیری از واردات برنج در زمان تولید و برداشت این محصول که موجب رونق تولید ملی است، شدند و بر ضرورت برگزاری کلاس‌های توجیهی در این زمینه تاکید کردند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول