اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان:

بسیج در هر شرایطی برای مقابله با خطرات دشمن آماده است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان گفت: بسیج در هر شرایطی برای مقابله با خطرات مختلف دشمن آماده است.

بسیج در هر شرایطی برای مقابله با خطرات دشمن آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان سید ایوب موسوی شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) و پایگاه مالک اشتر برازجان اظهار داشت: بسیجیان همواره در خط ولایت فقیه حرکت کرده و می‌کنند و همواره دشمنان را ناامید می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان با بیان اینکه بسیج به عنوان بزرگ‌ترین مدافع انقلاب است افزود: بسیج نهادی با پشتوانه مردمی است که در عرصه‌های گوناگون از انقلاب اسلامی محافظت کرده و در هر شرایطی برای مقابله با خطرات مختلف دشمن آماده است.

موسوی تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سازمان بسیج مستضعفین نقش مهم و بسیار کلیدی بر عهده دارند که در این بین فرماندهان پایگاه‌ها باید نقش مهم خود را به عنوان یک محور در پاسداری از ارزش‌های انقلاب به خوبی ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار مردم از بسیج و به ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این است که همیشه در صحنه حاضر باشند، پیرو و مدافع ولایت فقیه بوده و پاسدار خون شهدا باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان گفت: بسیج ثمره و یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که ما باید در هر موقعیت و زمانی برای پاسداری و ارج نهادن به خون شهدا از آن حمایت کنیم.

موسوی تأکید کرد: آنچه امروز در بسیج و سپاه برای ما مهم است و تمام برنامه‌ها و طرح‌های ما باید بر مبنای آن صورت گیرد، حرکت در خط ولایت و رهبری است و ما باید سعی کنیم تمام برنامه‌های خود را بر این پایه و اساس قرار دهیم.

یونس پاینده فرمانده سابق پایگاه مالک اشتر نیز گفت: همه ما خود را موظف می‌دانیم که در همه حال به اسلام و این انقلاب خدمت کنیم و حتی اگر در برهه‌ای از زمان نیز نتوانیم در خط مقدم این حرکت باشیم وظیفه خود می‌دانیم که در قسمت پشتیبانی، از این حرکت عظیم و معنوی حمایت کنیم و پاسدار آرمان‌های حضرت امام (ره) و این انقلاب باشیم.

در این مراسم از زحمات امرالله ثبوت و یونس پاینده فرماندهان سابق این پایگاه‌ها تقدیر شد و محسن رزم‌آور و خداکرم پایه‌دار به سمت فرماندهی این پایگاه‌ها منصوب شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول