اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نیروی انسانی سپاه دامغان:

بیش از 40 درصد جمعیت دامغان بسیجی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نیروی انسانی سپاه شهرستان دامغان از عضویت 42 درصدی جمعیت دامغان در نیروی مقاومت بسیج خبر داد.

بیش از 40 درصد جمعیت دامغان بسیجی هستند

محمد یعقوبی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان با بیان اینکه بسیجیان در دفاع از ارزش‏ها کوتاهی نمی‏کنند، افزود: نسل بسیج زاده طوفان و پرورده موج است و اگر خروشی علیه دشمن لازم باشد، فریاد بسیجی در تاریخ انعکاس می‏یابد.

مسئول نیروی انسانی سپاه شهرستان دامغان بیان داشت: بسیجی در جایی که حرف از نثار خون و ایثار جان در میان باشد، خروشان و با ایمان است و پای در رکاب جهاد می‏گذارد و به صحنه رزم و حجله شهادت می‏شتابد.

یعقوبی با بیان اینکه برنامه‏های بسیج همه ساله در فروردین و اردیبهشت‌ماه ابلاغ می‏شود، افزود: مراسم ابلاغ برنامه‏های سال 91 با حضور 40 نفر از مسئولان نیروی انسانی و فرماندهان حوزه‏های مقاومت دامغان در منطقه تفریحی سرچشمه دیباج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‏های سال 91 دیدار با 362 خانواده شهید است، بیان داشت: اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس برای 140 نفر از خانواده‏های شهدا، رزمندگان و جانبازان بالای 50 ماه حضور در جبهه و 25 درصد جانبازی پیش‏بینی شده است و نخستین اعزام در خردادماه انجام می‏شود.

مسئول نیروی انسانی سپاه شهرستان دامغان اظهار داشت: ارائه مشاوره و حمایت حقوقی و قضایی از بسیجیان و رزمندگان از دیگر فعالیت‏هاست که کارشناسان مجرب وکالت را برعهده گرفته و از حقوق آنان دفاع می‏کنند.

یعقوبی بیان داشت: در دامغان، 35 هزار و 590 نفر بسیجی هستند و در واقع می‏توان گفت 42 درصد جمعیت دامغان در بسیج عضویت دارند.

مسئول نیروی انسانی سپاه شهرستان دامغان افزود: برنامه‏های سپاه و بسیج از معنویت زیادی برخوردار بوده و امید است مردم به خصوص جوانان از ابعاد معنوی و ارزشمند بسیج استفاده کنند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول