اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دوره‌های آموزشی در کرمان

بسیج هنرمندان کارگردان و نویسنده تربیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کرمان گفت: سازمان بسیج هنرمندان تربیت و پرورش کارگردانان و نویسندگان را در دستور کار خود دارد.

بسیج هنرمندان کارگردان و نویسنده تربیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا خدادادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل ستاد خبری نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی در کرمان اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان تربیت و پرورش کارگردان و نویسنده را در دستور کار خود دارد و دوره‌های نمایشنامه‌نویسی، داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی را برگزار می‌کند.

وی ابراز داشت: سازمان بسیج هنرمندان با همکاری هیئت رزمندگان این دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کنند و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مدرک معادل ارائه می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به صورت هشت ترم برگزار می‌شود و کرمان یکی از مناطق اصلی برگزاری دوره‌های آموزشی است و هنرجویان هرمزگان، یزد، شیراز و سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد.

وی ابراز داشت: دوره‌های آموزشی کارگردانی و نویسندگی از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود و هنرجویان برای شرکت در این دوره‌ها باید در آزمون ورودی و مصاحبه شرکت کنند.

خدادادی مهلت نام‌نویسی برای دوره‌های آموزشی مذکور را تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری ذکر و بیان داشت: استادان مطرح کشوری آموزش هنرجویان شرکت‌کننده در این دوره‌ها را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش در دوره‌های آموزشی کارگردانی و نویسندگی به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیج هنرمندان در 21 شهرستان استان کرمان فعال شده است و خدماتی را به هنرمندان بسیجی ارائه می‌دهد.

خدادادی با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان در هر سال یک شهید هنرمند را به‌عنوان شهید شاخص انتخاب و معرفی می‌کند،‌ افزود: شهید سعید جان‌بزرگی به‌عنوان شهید شاخص سال جاری معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار هنری شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان به صورت گسترده منتشر و توزیع می‌شود و خانواده این شهید مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

خدادادی افزود: هنرمندان شهید استان کرمان نیز شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول