اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بردسیر:

دستگاه قضایی بردسیر کم‌چالش‌ترین حوزه‌ است

خبرگزاری فارس: دادستان بردسیر گفت: دستگاه قضایی بردسیر یکی از موفق‌ترین و کم چالش‌ترین حوزه‌های مدیریتی است.

دستگاه قضایی بردسیر کم‌چالش‌ترین حوزه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حسین احمدی سه‌شنبه شب در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بردسیر اظهار داشت: خداوند قادر متعال را به دلیل دو نعمت سلامت و امنیت سپاس می‌گوییم که در سایه این نعمت‌ها، خوشی‌ها و زیبایی‌های خلقت برای مردم لذت دو چندان دارد.

وی بیان داشت: شاکریم که ما حافظ امنیت مردم هستیم در دهه چهارم  انقلاب، کشورمان به عنوان امن‌ترین نقطه دنیا شناخته شده است، به گونه‌ای که با وجود تمام‌ مشکلات رفاهی، امنیتش در حد مطلوب بوده است.

احمدی افزو‌د: دستگاه قضایی شهرستان‌ در مجموعه مدیریتی استانی و شهرستانی یکی از موفق‌ترین و کم چالش‌ترین حوزه‌های مدیریتی است و این مهم به همت مردم شریف و نجیب این شهرستان بردسیر به دست آمده است.

وی تصریح کرد: مردم بردسیر با وجود تمام محرومیت‌ها و تعطیل شدن کارخانه‌ قند به عنوان بزرگ‌ترین قطب اقتصادی آنها‌، به حداقل‌های زندگی راضی هستند و هماهنگی و همکاری لازم را با مجموعه مدیریتی شهرستان دارند.

دادستان بردسیر در ارتباط با موفقیت دستگاه قضایی بردسیر گفت‌: از دلایل موفقیت دستگاه قضایی این شهرستان مدیریت پرتوان و هوشمند کارزاری است که به دور از باند‌بازی‌ها، جناح‌بازی‌ها و تشکیلات سیاسی با احترام به تمام‌ افکار، عقاید و دسته‌های سیاسی و تعامل مثبت و کارآمدی با همکاری، همفکری و همیاری دوستان شاغل در حوزه قضایی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: دادگستری به معنای واقعی کلمه مرجع مردم و مسئولان بوده به گونه‌ای که در تمام‌ مشکلات، بن‌بست‌ها و چالش‌ها دستگاه قضایی منشأ خیر بوده است.

احمدی ابراز داشت: حال که توفیق خدمت در جایی دیگر از دستگاه قضایی نصیبشان شده است، با ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه ایشان توفیق روز افزون و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی برای وی آرزومندیم.

دادستان بردسیر با تبریک به ابراهیمی برای انتصاب وی به ریاست دادگستری شهرستان گفت: ‌امید آن داریم با تعامل و همفکری با ایشان شاهد آثار خیر و برکات در این شهر باشیم و این مهم با مدیریت هوشمند و همکاری همه دستگاه‌ها به دست می‌آید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول