اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

نقش دستگاه قضایی در امنیت کشور غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: نقش دستگاه قضایی در امنیت کشور غیرقابل انکار است و امنیت با قضاوت تامین می‌شود

نقش دستگاه قضایی در امنیت کشور غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایوب پاپری مقدم‌فرد بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی دادگاه عمومی بخش آبپخش اظهار داشت: امنیت یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای مردم است که در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده و مهمی در این راستا صورت گرفته است.

دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره بر اهمیت کارکرد دستگاه قضایی در امنیت کشور عنوان کرد: امنیت با قضاوت تامین می‌شود و تاثیر مهم و کارآمدی در بهبود امنیت جوامع دارد.

پاپری مقدم‌فرد ادامه داد: در دادگستری شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده و مهمی در راستای امنیت شهرستان صورت گرفته و از ریاست محترم دادگستری شهرستان دشتستان به دلیل تلاش در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی بخش تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر هیچ گلایه‌مندی و کوتاهی در زمینه امور قضایی شهرستان دشتستان شاهد نبوده‌ایم و مسئولان شهرستان دشتستان از فعالیت و عملکرد دادگستری این شهرستان رضایت کامل دارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تقویت دادگستری شهرستان دشتستان و دادگاه‌های عمومی در بخش‌های این شهرستان از خواسته‌های ماست و از مسئولین دادگستری استان و شهرستان می‌خواهیم با تمام توان در این راستا تلاش کنند.

پاپری مقدم‌فرد خاطرنشان کرد: احقاق حقوق و خواسته‌های مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید تمام توان و پتانسیل خود را در راستای خدمات‌رسانی به مردم به کار گیریم.

دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: در دو سال گذشته اقدامات ارزنده و شایان ذکری در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان دشتستان و بخش آبپخش در زمینه‌های مختلف صورت گرفته و در راستای رفع تمامی نیازها و مشکلاتی که در این بخش احساس شده گام برداشته‌ایم.

پاپری مقدم‌فرد اذعان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش در مدت‌های گذشته با شناسایی و تفکیک مسائل و مشکلات شهر اقداماتی در راستای رفع آنها انجام داده و ما در راستای رفع این مسکلات و خواسته‌های مردم تلاش کرده‌ایم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول