اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد

همکاری دستگاه قضایی با نیروی انتظامی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان آماده همکاری با تمامی نیروهای نظامی و انتظامی به منظور تأمین امنیت و آسایش شهروندان و مهمانان نوروزی است.

همکاری دستگاه قضایی با نیروی انتظامی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه نشست ماهانه قضات دادگستری استان کردستان با اشاره به خلق حماسه 12 اسفند، اظهار کرد: بار دیگر شاهد حضور بی‌نظیر و بابصیرت و لبیکی جانانه به ندای مقام معظم رهبری بودیم.

به گفته رئیس‌کل دادگستری استان کردستان مردم کردستان در انتخابات 12 اسفند نیزهم‌چون گذشته در صحنه حضور یافتند و کارنامه درخشان دیگری از خود در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند.

وی همچنین با اعلام اینکه برنده واقعی این انتخابات مردم هستند، گفت: این حضور باشکوه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از بصیرت بالای مردم دارد و امیدوارم خداوند متعال ما را برای خدمت هرچه افزون‌تر به ولی‌نعمتان خویش یاری دهد تا پاسخگوی این لطف بیکران باشیم.

گروسی در ادامه از کسب مقام برتر معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان در سطح کشور خبر داد و گفت: این معاونت به عنوان معاونت برتر در سطح کشور در سال 1390 شناخته شد لذا تلاش همکاران حوزه را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ارج می‌نهیم.

وی افزود: قضات باید با سرکشی منظم از زندان‌ها سعی کنند تا از رشد جمعیت کیفری پیشگیری کنند و همچنین هرچه سریع‌تر به پرونده‌های بلاتکلیف رسیدگی کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: در دادگستری استان سال‌های گذشته به صورت منظم قضات کشیک حضور داشته‌اند و امسال هم در تعطیلات نوروزی دسترسی کامل به قضات وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: این دستگاه آماده همکاری با تمامی نیروهای نظامی و انتظامی استان به منظور تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی را است و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌ورزد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول