اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی:

دولت، مجلس و دستگاه قضایی عاملان ناامنی‌های اقتصادی اخیر را شناسایی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی گفت: انتظار می‌رود دولت، مجلس و دستگاه قضایی دست‌های پشت‌پرده چنین ناامنی‌های اقتصادی را فاش کنند.

دولت، مجلس و دستگاه قضایی عاملان ناامنی‌های اقتصادی اخیر را شناسایی کنند
علیرضا زاکانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در اردبیل، به تحولات بازار سکه و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: عده‌ای با ثروت‌های باد آورده نظام اقتصادی کشورمان را دچار چالش و تلاطم اساسی و نگران‌کننده کرده‌اند تا به نارضایتی‌ها دامن بزنند که انتظار می‌رود دولت، مجلس و دستگاه قضایی دست‌های پشت پرده و کثیف چنین ناامنی‌های اقتصادی را فاش کرده و به مردم اعلام کنند.
وی چنین جریان‌سازی‌ها را در آستانه انتخابات تلاطم مورد نظر استکبار توصیف کرد و ادامه داد: در 40 روز مانده به انتخابات دشمن ما به چنین تلاطم دلسردگونه مردم دل بسته است تا بتواند مردم ایران را از انتخابات دلسرد و دل‌چرکین نشان دهد که ضرورت دارد دستگاه‌های متولی جلوی چنین اقدامات طراحی شده را بگیرند.
زاکانی نیاز کشور را به وحدت و انسجام بیشتر نیازی جدی، فوری و بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: انتظار می‌رود با این اقدام انتخابات مجلس سامان واقعی پیدا کرده و کاندیداهای اصلح راهی مجلس شوند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در آستانه 34 سالگی انقلاب اسلامی مردم به باور و اعتماد قلبی از سوی مسئولان و کارگزاران نظام دل بسته و امیدوار هستند، تصریح کرد: ما نباید به داشته‌های خود بسنده کنیم بلکه با حرکتی مضاعف و احساس مسئولیت بیشتر کارها را به پیش ببریم.
 
نامزدهای جبهه اصولگرایی با نظرسنجی مردم معرفی می‌شوند
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی در مورد جریان انحرافی خاطرنشان کرد: این جریان نه به روحانیت اعتقاد دارد و نه به اصل ولایت فقیه بلکه آنها دنبال عافیت‌طلبی و کسب شهرت و مال و مقام خود هستند.
زاکانی در مورد انتخاب نامزدهای اصلح از سوی جبهه متحد اصولگرایی اضافه کرد: صلاحیت کاندیداهای مورد نظر ما با کسب امتیازات لازم در چهار حوزه اعتقادی، سیاسی، کارآمدی و رضایتمندی مردم انجام می‌شود و در نهایت نیز با نظرسنجی و مشخص شدن وضعیت رای‌آوری کاندیداهای حائز امتیاز بالا، نامزدهای نهایی و تعیین صلاحیت شده به عنوان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی در استان‌ها معرفی می‌شوند.
این مسئول با اعلام اینکه ما در جبهه متحد اصولگرایی معتقدیم که با حضور پرشور مردم فهیم ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند توطئه‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی نقش بر آب خواهد شد، گفت: طبق آخرین نظرسنجی‌های کشوری 55 درصد مردم راغب به حضور در صحنه انتخابات شدند که از این مقدار 28 درصد تمایل به جبهه متحد اصولگرایی دارند و در بقیه درصدها نیز می‌توان اسمی از جریانات دیگر اصولگرایی را مشاهده کرد.
وی از وحدت به عنوان امر راهبردی و اساسی جبهه متحد اصولگرایی یاد کرد و اظهار داشت: با توسل به این ابزار و حضور آگاهانه مردم در انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری چشم طمع دشمن از حدود و حریم نظام و ملت دور می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی در پایان سخنان خود تصریح کرد: حضور نمایندگان انقلابی و آرمان‌گرا و خدمتگزار در صحنه انتخابات نشان می‌دهد که عرصه انتخابات عرصه معظم و بسیار قابل توجه و ارزشمندی است.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول