اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

تدوین طرح جامع سبب توسعه دستگاه‌های قضایی است

خبرگزاری فارس: معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین گفت: تدوین طرح جامع شاخص‌های توسعه مجموعه دستگاه قضایی استان سبب توسعه و همگرایی مجموعه دستگاه قضایی است.

تدوین طرح جامع سبب توسعه دستگاه‌های قضایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در نشست اعضای کمیته تخصصی تدوین شاخص‌های توسعه مجموعه دستگاه قضایی استان قزوین با اشاره به هدف تدوین این شاخص‌ها گفت: هدف از تدوین طرح جامع شاخص‌های توسعه مجموعه دستگاه قضایی استان این است که سالانه برنامه جامعی را تدوین نموده و در پایان هر سال وضعیت عملکرد دستگاه‌های زیر مبنای این شاخص‌ها و میزان موفقیت در تحقق اهداف این سازمان‌ها را سنجیده و بتوانیم همگرایی مناسبی میان دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان فراهم آوریم.
جواد یاوری افزود: شاخص‌های توسعه‌ای دستگاه قضایی استان در راستای پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد و نهادهای تابعه قوه قضائیه پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه نمودند که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
یاوری خاطر نشان کرد: شاخص‌های توسعه تاثیر بسزایی در بهبود روند امور دستگاه‌های مخاطب دارد اما در راستای ارتقای کیفی عملکرد آنها باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که نیازهای امروز را برطرف نموده و مشکلاتی برای آینده به وجود نیاورد.
معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ضمن اشاره به جزئیات شاخص‌های توسعه گفت: این جزئیات از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که یکی از عوامل دستیابی به اهداف و دقت در انجام امور است.
وی در خصوص مستندسازی شاخص‌ها تصریح نمود: اگر برنامه و هدفی مورد نظر است باید به استناد دستورالعمل‌های ارسالی از مرکز یا مستند به بخشنامه‌ای باشد تا بتوان با اطمینان بیشتر اهداف را به مرحله اجرا درآورد.
یاوری افزود: از طریق طرح شاخص‌های توسعه‌ای می‌توان دو بعد را در دستگاه‌های مخاطب بررسی نمود یکی اینکه تصویر وضعیت موجود را ارائه داد و دیگر اینکه عملکرد نامطلوب، مسائل و مشکلات را بهبود بخشید.
انتهای پیام/ر30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول