اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان گلستان خبر داد:

افزایش 23 درصدی ورودی پرونده به دستگاه قضایی گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان از افزایش 23 درصدی ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان ابراز نگرانی کرد.

افزایش 23 درصدی ورودی پرونده به دستگاه قضایی گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در دومین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم در استان
اظهار داشت: در این کارگاه‌ها تلاش بر این است که با استفاده از تجربه‌های افراد و به کارگیری خرد جمعی در حوزه پیشگیری اقدامات مناسبی صورت گیرد.
وی با ابراز نگرانی از افزایش 23 درصدی ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها در کنار دادگستری برای کاهش وقوع جرم و کم کردن ورودی پرونده‌ها کمک کنند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه پیشگیری نتایج پربارتری از درمان دارد، گفت: برای این منظور دومین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم با حضور روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها، فرمانداران و دیگر مسئولان دستگاه‌های ذیربط در پیشگیری از جرم شهر‌های گرگان، علی‌آبادکتول، آق‌قلا، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و کردکوی اواخر دی ماه برگزار خواهد شد.
فاضلیان افزود: ‌شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با تعیین اولویت‌های جرم و آسیب اجتماعی موجود در هر شهرستان، راهکارهای علمی و اجرایی برای کاهش بسترهای وقوع جرم و زمینه‌های فرهنگ‌سازی را ارائه می‌کنند که توسط کارشناسان بررسی و امتیازدهی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی پیشگیری از وقوع جرم در این کارگروه‌ها بر اساس ویژگی‌های بومی، فرهنگی و اقلیمی هر منطقه تدوین می‌شود، تصریح کرد:‌ استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه برای پیشگیری از وقوع جرم، منطقی‌ترین روش در امر پیشگیری است.
نخستین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم استان 5 و 6 آذر ماه سال جاری در گنبدکاووس برگزار شده بود.
انتهای پیام/ر30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول